یک هفته بعد از جراحی پلک بالا

در این قسمت یک نمونه شاهکار از عمل جراحی بلفارو برای پلک بالا را به شما نشان می دهیم. خانم همتی برای این جراحی خیلی وقت گذاشته برای همین این نمونه کار زیبا خلق شد. در این جراحی به طور هم زمان کاشت مو و جراحی پلک بالا برای زیباجوی عزیز انجام شد. تمام مراحل در مجوعه آدینا و زیر نظر خانم همتی انجام شد. اما نکته اصلی در جای بخیه بعد از جراحی پلک بالا می باشد. همان طور که در عکس یک هفته بعد از جراحی پلک بالا میبینید, جای بخیه اصلا قابل رویت نیست. این ظرافت در بخیه زدن خیلی مهم است. استفاده از بهترین متریال و مهارت بالا در بخیه زدن از امتیازاتی است که در مجموعه آدینا تهران شاهد آن هستیم. در حقیقت وجه تمایز این مجموعه با سایر کلینیک ها همین است.

یک هفته بعد از جراحی پلک بالادلیل قیمت پایین جراحی در کلینیک های متفرقه

شاید شما تبلیغات زیبایی زیادی را در اینترنت و فضای مجازی دیدید. بیشتر این تبلیغات روی قیمت پایین جراحی مانور می دهند. اما حقیقت امر چیز دیگری است. استفاده از متخصص جراح و متریال استفاده شده در جراحی هزینه زیادی دارد. اگر کلینیکی قرار است با مبلغ اندکی برای شما جراحی انجام دهد مشخصا از قسمتی از کار کم می گذارد. شما جراحی های زیبایی را تنها یک بار انجام می دهید. قرار نیست 10 بار جراحی پلک بالا انجام دهید. برای همین باید در انتخاب کلینیک جراحی زیبایی خیلی دقت کنید. برای همین خانم همتی در مجموعه آدینا یک سرویس ویژه برای زیبا جویان در نظر دارد. شما می توانید با تعیین وقت قبلی از یک جلسه مشاوره رایگان حضوری با ایشان بهره ببرید. در این جلسه تمام توقعات شما از جراحی بررسی می شود. خانم همتی با توجه به فرم صورت شما طرح های به روز و ترند دنیا را به شما پیشنهاد می دهد. در صورتی که مایل به انجام جراحی باشید وقت عمل تعیین می شود. برنامه ای هم برای اقدامات قبل عمل شما طراحی می شود. که حتما باید انجام دهید.

یک هفته بعد از جراحی پلک بالا

آیا انجام کاشت مو با جراحی پلک همزمان قابل انجام است ؟

ما در مجموعه ادینا یک تیم تکمیل و بسیار با تجربه را دور هم جمع کردیم. برای همین شما می توانید چندین عمل زیبایی را با هم انجام دهید. البته این کار باید با مشورت خانم همتی انجام شود. اگر بدن شما قابلیت تحمل بالایی داشته باشد این کار امکان پذیر است. اگر هم نداشته باشد زیاد مهم نیست می توانید با فاصله کم از هم هر دو عمل را انجام دهید. همان طور که در عکس یک هفته بعد از جراحی پلک بالا مشاهده می کنید زیبا جو در آدینا عمل کاشت مو هم انجام داده. وضعیت عمومی ایشان بعد از انجام هردو عمل عالی است. ایشان اقدامات بعد از عمل را خیلی جدی و منظم انجام دادند. برای همین چنین نتیجه خوبی گرفتند. در مطلبی در رابطه با مراحل انجام عمل افتادگی پلک کامل صحبت کردیم.

یک هفته بعد از جراحی پلک بالا