جای بخیه جراحی پلک

جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی جدید در دنیا می باشد. بلفاروپلاستی یک جراحی سبک و سرپایی محسوب می شود. دوران نقاهت کمی دارد. جنبه درمانی و زیبایی دارد. برای سن بالا قابل انجام است. عوارض جانبی ندارد. حتی در سن های پایین هم قابل انجام است. اما نکته مهم در جراحی پلک کم کردن عوارض بعد آن است. با اینکه گفتیم بلفارو عوارض کمی دارد اما باید نکاتی را در نظر بگیرید. اقدامات بعد از عمل باید به درستی انجام شود. مهمترین عوارض بعد عمل جای بخیه جراحی پلک یا عفونت چشمی است. ما در مجموعه آدینا مشاوره رایگان مخصوص تمام زیباجویان داریم. خانم همتی به عنوان بهترین مشاور جراحی زیبایی در محموعه آدینا تهران فعالیت می کند. می توانید از طریق چت آنلاین سایت در رابطه با هر نوع خدمات مجموعه آدینا در تهران سوال کنید.

جای بخیه جراحی پلکآیا جای بخیه بعد از جراحی پلک از بین می رود؟

این سوال بسیاری از زیباجویان است. جای بخیه روی پوست باب میل هیچ کس نیست. ما در محموعه آدینا این ضمانت را به شما می دهیم که یک ماه بعد از جراحی جای هیچ بخیه ای را نمی بینید. استفاده از بهترین متریال برای بخیه زدن و اقدامات مراقبتی قبل و بعد از جراحی دلیل اصلی این ضمانت است. تمامی اقداماتی که از قبل جراحی تا روز و بعد جراحی باید انجام دهید در مجموعه پیگیری و انجام می شود. شاید به همین دلیل است که اکثر زیباجویان ما را برای جراحی زیبایی انتخاب می کنند.

جای بخیه جراحی پلک

آیا جراحی پلک در هر سنی قابل انجام است؟

در مطلبی در رابطه با مراحل انجام جراحی پلک صحبت کردیم. حتما باید در جلسه مشاوره رایگان آدینا شرکت کنید. توقعات خود را از نتیجه جراحی بیان می کنید. خانم همتی تمام مراحل جراحی را برای شما توضیح می دهد. اقدامات قبل و بعد از عمل را برای شما برنامه ریزی می کند. شما باید تمام این اقدامات را مو به مو انجام دهید. بیشتر زیباجویان سوال می کنند بهترین سن جراحی پلک چه سنی است؟ خانم همتی به این سوال پاسخ می دهد.

“اگر افتادگی پلک به دلیل افزایش سن باشد بهتر است در افراد بالای 50 سال انجام شود. اما اگر افتادگی پلک به دلیل ژنتیکی باشد در سن 25 تا 30 سال باید انجام شود. ”

 

جای بخیه جراحی پلک

کاهش سن بلافاصله بعد از جراحی پلک

بعد از انجام جراحی بلفارو بالافاصله چهره شما تغییر می کند. همان طور که در تصویر می بینید سن زیباجو بلافاصله بعد از جراحی کم شده. می توانید ظرافت بخیه ها را در عکس ببینید. یک ماه بعد دیگر هیچ اثری از جای بخیه جراحی نمی بینید. البته باید تمام اقدامات بعد از جراحی را طبق دستور خانم همتی انجام دهید.

جای بخیه جراحی پلک