کاشت مو

مزیت کاشت مو به روش میکروگرافت یا FUE نسبت به سایر تکنیک ها

مزیت کاشت مو

مزیت کاشت مو به روش میکروگرافت FUE

بزرگترین مزیت کاشت مو به روش میکروگرافت یا FUE این است که,مکان های فولیکول های استخراج شده.یک به یک پس از بهبودی مشخص نیست,یعنی این روند پس از بهبود مشخص نمی شود.مکانهایی که در تکنیک FUE استخراج می شوند،طی 24 و 48 ساعت بهبودی خود را کامل می کنند.از آنجا که هیچ علامتی باقی نمی گذارد،می توان از موهای کاشته شده با این تکنیک به طور خلاصه استفاده کرد. یکی از بزرگترین دلایل ریزش مو، استعداد ژنتیکی است. علاوه بر این عوامل محیطی، استرس، تغییرات فصلی و اختلالات هورمونی از جمله عوامل ریزش مو هستند. ریزش مو باعث نمایان شدن پوست سر می شود. ریزش مو می تواند باعث عدم اعتماد به نفس در فرد شود و باعث شود که فرد مسن تر به نظر برسد. بسیاری از افراد دوست دارند موهای از دست رفته آنها همانطور که بوده قوی باشد، از این رو به عمل کاشت مو اشاره می شود. پس از یک کاشت مو موفق، موها می توانند سلامت قبلی خود را بازیابند و به روزهای فراوان خود بازگردند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با خانم همتی در ارتباط باشید. خانم همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی مجموعه آدینا همراه شما هستند. برای ارتباط مستقیم با ایشان می توانید از طریق چت آنلاین سایت اقدام کنید.

روش میکروگرافت یا fue چیست؟

روش های مختلفی در درمان کاشت ریشه مو استفاده می شود. روش FUE اگرچه زمان جلسات طولانی تری نسبت به سایر روش ها دارد، اما به دلیل ارائه نتایج موثر به یکی از روش های درمانی ترجیحی هم برای پزشکان و هم از سوی بیماران تبدیل شده است. در طی این روش هیچ برشی روی پوست سر ایجاد نمی شود و هیچ سوراخی روی پوست سر انجام نمی شود. با روش کاشت مو FUE، فولیکول های مو یکی یکی از ناحیه ای که به عنوان اهدا کننده انتخاب شده است گرفته می شود و به عنوان ایمپلنت در ناحیه مورد نظر کاشت قرار می گیرد. این کار باعث می شود که این روش در مقایسه با روش های دیگر با یک جلسه طولانی تر انجام شود.روش FUE روشی رایج و جدید تر در کاشت مو است. مهمترین و متمایزترین نکته کاربرد روش است. این روش باید توسط متخصصان مجموعه زیبایی آدینا و با بالاترین مراقبت های بهداشتی اعمال شود. در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که رویش با نتیجه دلخواه صورت نگیرد.شاید وجود همین متخصصان در مجموعه آدینا باعث رضایت صد درصدی زیباجویان از مراحل کار می باشد.از مزیت کاشت مو به روش fue همین است.

مزیت کاشت مودلایل ترجیح زیباجویان کاشت مو به روش FUE

کاشت مو FUE بسیار نوآورانه تر و جدیدتر از روش های دیگر است و اخیراً به طور گسترده ای ترجیح داده شده است. زیرا راحتی زیادی را هم برای بیمار و هم برای پزشک فراهم می کند. یکی از دلایل ترجیح این روش بر سایر روش ها این است که به فرد اجازه می دهد تا به سرعت بهبود یابد زیرا هیچ برشی روی پوست سر فرد ایجاد نمی شود. در نتیجه می توان گفت کمترین دوران نقاهت را در این روش تجربه می کنید. بعد از عمل هیچ جای بخیه ای وجود ندارد زیرا هیچ برشی روی پوست سر ایجاد نمی شود.

از آنجایی که دوره نقاهت کوتاه شده است، سرعت دستیابی به ظاهری سالم افزایش می یابد. به همه این دلایل، روش FUE ترجیح داده می شود.روش کاشت مو FUE به طور گسترده توسط کسانی که خواهان یک فرآیند کاشت مو بدون درد هستند ترجیح داده می شود. کل فرآیند کاشت مو با بی حسی موضعی در مدت 6-7 ساعت تکمیل می شود.البته این زمان به تراکم موی درخواستی توسط شما دارد.

مراحل کاشت مو FUE چگونه انجام می شود؟

قبل از کاشت مو FUE، موهای ناحیه اهداکننده به طول 1 میلی متر کوتاه می شوند. پس از کوتاه کردن مو، فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده گرفته می شود. قبل از شروع فرآیند، ناحیه ای که مو کاشته می شود و ناحیه ای که فولیکول های مو برداشته می شود با بی حسی موضعی بی حس می شوند. بعد از فرآیند بیهوشی، نوک میکروموتور فولیکول مو را از روی پوست به سمت رشد مو جدا می کند تا ریشه مو را بگیرد.

پس از گرفتن گرافت های مورد نیاز، فرآیند پیوند با همین روش انجام می شود. معمولاً پشت گردن پشت هر دو گوش به عنوان ناحیه اهدا کننده انتخاب می شود. به غیر از کاشت مو، اگر روش های کاشت مانند سبیل یا ریش در نظر گرفته می شود، باید به متخصص زیبایی خود در مجموعه آدینا اعلام شود. زیرا، فولیکول های موی جمع آوری شده از ناحیه اهداکننده مقدار مشخصی دارد و یکی یکی گرفته می شود.

مزیت کاشت مومدت زمان جلسه کاشت مو به روش fue چقدر است؟

زمان عمل کاشت مو به روش FUE با توجه به اندازه ناحیه پیوند شده متفاوت است. اینکه چه مقدار فولیکول مو و بافت مو برای ناحیه پیوند مورد نیاز است از نظر مدت زمان پروسه مهم است. گرافت همان بافت فولیکول مو است که از فرد گرفته می شود و کلمه پیوند معنای دقیق پیوند را می دهد. در طول کاشت مو به روش FUE، به طور متوسط بین 4000 تا 4500 ریشه مو در طول فرآیند مورد نیاز است و فرآیندی با این مقادیر می تواند حدود 6 تا 7 ساعت طول بکشد. بسته به تعداد گرافت ها، مواردی وجود داشته که دوره کاشت مو نه ساعت طول می کشد. بسته به شرایط جلسه می توان در طول عمل استراحت های کوتاه مدت داد. ممکن است بین 2 تا 4 ساعت طول بکشد تا پیوندها در طول تکنیک FUE انجام شود. پس از برداشتن پیوند یک استراحت کوتاه وجود دارد.

آیا من کاندیدای واجد شرایط برای کاشت مو هستم؟

در کاشت مو به روش FUE میکروگرافت،مانند سایر روشهای انجام عمل جراحی کاشت مو،با جزئیات توضیح داده می شود,آیا میهمانان مراجعه کننده به مجموعه ما برای کاشت مو مناسب هستند یا خیر.در درجه اول،لازم است با آزمایش خون از عوامل غیر ژنتیکی ناشی از ریزش مو پرس و جو کنید.اگر آزمایش ها نشان دهند که مشکلی سیستماتیک وجود ندارد،منطقه اهدا کننده مورد بررسی قرار می گیرد.در صورتی که در پایان معاینه مشخص شود,نوع ریزش مو برای کاشت مو واجد شرایط است.کاندید تعداد کافی فولیکول دارد،قرار ملاقات مطابق با برنامه پزشکان ما به میهمان ما داده می شود.

مزیت کاشت موکاشت بدون کوتاهی مو

دراین مطلب درباره مزیت کاشت مو به روش میکروگرافت صحبت کردیم.تنها تفاوت این روش این است که,دقیقا همان مراحل را با روش استاندارد FUE انجام میدهیم اما بدون اصلاح مو،این روش جایگزین را میتوان برای همه ی مهمانان که درخواست کوتاهی مو را رد کرده اند استفاده کرد.در این سایت مطالبی در رابطه با چند واقعیت که درباره کاشت مو به روش میکروگرافت منتشر کردیم.

انتخاب بهترین کلینیک برای انجام کاشت به روش fue

ما در مجموعه کلینیک زیبایی آدینا تنها بر علم روز و بهترین روش ها برای کاشت بهره می بریم. شاید به همین دلیل تمام زیباجویان از ابتدای کار تا به انتها از ما راضی هستند. این روش توسط پزشکام متخصص ما در این مجموعه انجام می شود. پزشکان ما تسلط کافی روی این روش دارند و می توان گفت رشته تحصیلی این متد را به طور کامل فرا گرفته اند. همچنین تجربه کافی برای انجام این روش دارند.از نکاتی که ما را از سایر کلینیک ها جدا می کند همراهی زیبا جو از ابتدا تا انتهای مسیر می باشد.ما همواره شما را در مسیر چکاپ می کنیم.حتی مدتها بعد از عمل و در دوران نقاهت زیبا جو تحت نظر کلینیک می باشد.پس با خیال راحت می توانید از خدمات آدینا استفده نمایید. در این مطلب به مزیت های مزیت کاشت به روش میکروگرافت یا fue اشاره کردیم.

منبع اصلی این مطلب سایت yucelsarialtin.com

 

دیدگاهتان را بنویسید