کاشت مو

مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت FUE چگونه انجام می شود؟

مراحل کاشت مو به صورت قدم به قدم

در این مطلب به صورت قدم به قدم با مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت یا fue با شما همراه هستیم.به نظر ما زیبا جو باید با تمامی مراحل آشنا باشد.این کار باعث کاهش استرس بیمار می شود.البته ما در تمام مراحل در کنار شما هستیم.وظیفه ما در کلینیک آدینا همراهی شما از زمان مشاوره تا پایان دوران نقاهت می باشد.این کار 40 درصد بازدهی کار را بالا می برد.ما به سهم خود تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می دهیم. می توانید از مشاوره رایگان مجموعه آدینا ترهان استفاده کنید. خانم مزجان همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی مجموعه آدینا به سوالات شما پاسخ می دهد. برای ارتباط مستقیم با ایشان می توانید از طریق چت آنلاین با ایشان در ارتباط باشید.

برداشت گرافت های کوچک از پوست سر

کاشت مو شامل برداشتن گرافت های پانچ کوچک از پوست سر حامل مو یا یک قطعه بزرگتر از این پوست سر از ناحیه اهداکننده و برش دادن آن به قطعات کوچکتر برای استفاده به عنوان پیوند است. این گرافت ها سپس به یک ناحیه طاس یا نازک شده از پوست سر منتقل می شوند. گرافت های ایجاد شده در این روش در اندازه و شکل متفاوت است. گرافت پانچ گرد معمولاً شامل 10-15 تار مو است. مینی گرافت بسیار کوچکتر شامل دو تا چهار تار مو است. و میکرو گرافت یک تا دو تار مو. گرافت های شکافی که در شکاف های ایجاد شده در پوست سر قرار می گیرند، هر کدام شامل حدود 4 تا 10 تار مو هستند. گرافت های نواری بلند و نازک هستند و حاوی 30-40 تار مو هستند.

مراحل کاشت مومدت زمان بهبودی کامل

به طور کلی، برای رسیدن به پری رضایت بخش ممکن است به چندین جلسه جراحی نیاز باشد و معمولاً فاصله بهبودی چند ماهه بین هر جلسه توصیه می شود. ممکن است تا دو سال طول بکشد تا نتیجه نهایی را با یک سری پیوند کامل ببینید. میزان پوششی که نیاز دارید تا حدی به رنگ و بافت موهای شما بستگی دارد. موهای زبر، خاکستری یا روشن پوشش بهتری نسبت به موهای ظریف و تیره دارند. تعداد شاخه های بزرگ پیوند شده در جلسه اول برای هر فرد متفاوت است، اما میانگین آن حدود 50 است. برای مینی گرافت یا میکرو گرافت، تعداد آنها می تواند تا 700 در هر جلسه باشد.

حین انجام عمل جراحی

درست قبل از جراحی، «ناحیه اهداکننده» کوتاه می‌شود تا بتوان به راحتی به پیوندها دسترسی پیدا کرد و برداشت. برای گرافت پانچ، پزشک ممکن است از یک ابزار لوله مانند مخصوص ساخته شده از فولاد کربنی تیز استفاده کند که گرافت گرد را از ناحیه اهداکننده مشت می کند تا بتوان آن را در ناحیه ای که باید پوشانده شود – به طور کلی خط موی جلویی – جایگزین کرد.

برای انواع دیگر گرافت‌ها، پزشک از اسکالپل برای برداشتن بخش‌های کوچکی از موی سر استفاده می‌کند که به بخش‌های کوچک تقسیم می‌شود و به سوراخ‌ها یا شکاف‌هایی در پوست سر پیوند زده می‌شود. هنگامی که گرافت ها انجام می شود، پزشک ممکن است به طور دوره ای مقادیر کمی محلول نمکی را به پوست سر تزریق کند تا استحکام مناسب پوست حفظ شود. سوراخ های محل اهدا کننده ممکن است با بخیه بسته شود – برای پیوند پانچ، یک بخیه ممکن است هر محل پانچ را ببندد. برای انواع دیگر پیوندها، یک اسکار کوچک و مستقیم ایجاد می شود. بخیه ها معمولاً با موهای اطراف پنهان می شوند.

فاصله کاشت هر تار مو

برای حفظ گردش خون سالم در پوست سر، پیوندها با فاصله حدود یک هشتم اینچ از هم قرار می گیرند. در جلسات بعدی، فضاهای بین شاخه ها با گرافت های اضافی پر می شود. پزشک شما در برداشتن و قرار دادن گرافت‌ها دقت زیادی به خرج می‌دهد تا مطمئن شود که موهای کاشته‌شده در جهت طبیعی رشد می‌کنند و رشد مو در محل اهداکننده تأثیر منفی نمی‌گذارد. پس از اتمام جلسه پیوند، پوست سر تمیز شده و با گاز پوشانده می شود. ممکن است مجبور شوید یک یا دو روز از بانداژ فشاری استفاده کنید. برخی از پزشکان به بیماران خود اجازه می‌دهند بدون بانداژ بهبود یابند.

مراحل کاشت مومراحل کاشت مو

دراین مطلب درباره مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت FUE و دوران نقاهت بعد از کاشت مو به روش میکروگرافت FUE صحبت میکنیممنطقه اهدا کننده برای تسهیل در جمع آوری فولیکول ها در صبح روز انجام عمل تراشیده می شود.بعد از تراشیدن،پزشک مراجعه کننده به بی حسی موضعی اقدام می کند.بنابراین،در طی عمل درد وجود نخواهد داشت.فولیکول ها در مرحله اول جمع آوری می شوند و فولیکول های بادوام در برش های تصفیه شده روی سطح کاشته شده قرار می گیرند

مرحله 1: مشاوره و آماده سازی

مشاوره و آمادگی برای کاشت مو
در ابتدای عمل کاشت مو، بیماران برای مشاوره یک به یک با جراح می نشینند. ارزیابی جداگانه هر مورد و تعیین تعداد بهینه پیوندهایی که باید پیوند شوند و همچنین محل قرارگیری آنها بسیار مهم است. این زمان برای بحث در مورد نتایج پیش بینی شده و پرسیدن سوالات است. سپس به آزمایشات پیش از عملیات اجباری و سایر آماده سازی ها ادامه می دهیم.

مرحله 2: استخراج پیوند دهنده

کشیدن گرافت در طول کاشت مو
در طی این مرحله، جراح از یک ابزار تخصصی برای استخراج گرافت های اهداکننده از ناحیه اهداکننده بیمار استفاده می کند. گرافت‌های اهداکننده به‌طور سنتی از پشت و کناره‌های پوست سر استخراج می‌شوند، اما در برخی موارد از مناطق اهداکننده جایگزین استفاده می‌شود. در طی یک روش پیشرفته FUE، پیوندها همیشه یک به یک استخراج می شوند. این نوع کشیدن اسکار درازی روی ناحیه اهداکننده باقی نمی گذارد.

مراحل کاشت مومرحله 3: حفظ پیوند

حفظ پیوندها
همانطور که گرافت ها استخراج می شوند، تیم ما اقدامات فعالی را برای حفظ آنها برای کاشت انجام می دهد. هنگامی که یک گرافت از ناحیه اهداکننده استخراج می‌شود، تمیز می‌شود، بر اساس تعداد موهای موجود در آن دسته‌بندی می‌شود و در محلول پلاسمای فعال غوطه‌ور می‌شود که بقا را به حداکثر می‌رساند. ظروف پتری با پیوندها سپس تا زمان کاشت در یخچال نگهداری می شوند.

مرحله 4: کاشت

هنگامی که مقدار کافی از گرافت ها استخراج شد، جراح کاشت آنها را با استفاده از روش Implanter Pen DHI آغاز می کند. تیمی از پرستاران گرافت‌های فردی را یکی یکی در قلم‌های ایمپلنتر بار می‌کنند و آن‌ها را به جراح می‌دهند. این روش کاشت به ما امکان کاشت گرافت بین موهای موجود را می دهد و تراکم بسیار بالایی از کاشت ایجاد می کند. جراح سر ما کنترل کاملی بر زاویه کاشت دارد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد روش Implanter Pen است.

مرحله 5: مراقبت پس از عمل

مراقبت های بعد از پیوند
پس از تکمیل مراحل اصلی کاشت مو، رعایت مراحل مراقبت پس از آن بسیار مهم است. این شامل شستن ناحیه اهداکننده و کاشت، محافظت از عناصر پیوند پیوند شده، مالش بیش از حد، ضربه و نور مستقیم خورشید است. جراح همچنین یک روز پس از کاشت مو برای بررسی روند بهبودی برنامه پیگیری خواهد کرد.

دوران نقاهت بعد از کاشت مو

از مزیت های کاشت مو به روش میکروگرافت,دو روز اول،دوره بهبودی منطقه کاشته شده و جمع آوری است.کاری غیر از پیشنهاد وجود ندارد.مراقبت و شستشوی مو مطابق توضیحات در روز سوم انجام می شود.گرفتگی های ناحیه کاشته شده و جمع آوری شده تقریباً ده روز پس از شستشو شروع به تخلیه می کنند.دوران نقاهت بعد از کاشت مو هر دو منطقه پانزده روز بعد به پایان رسیده و هیچ علامتی باقی نمی ماند.60-70 درصد از موهای کاشته شده سه هفته بعد ریخته می شود.موهای کاشته شده و ریخته شده در پایان هشت و دوازده هفته دوباره شروع به رشد مجدد می کنند و این روند به مدت یک سال ادامه می یابد.

مراحل کاشت مو چه زمانی می توانم نتیجه ی کاشت مو را ببینم؟

بیشتر ریزش موهای کاشته شده در دو تا شش هفته بعد از کاشت مو است. با این حال،فولیکول های مو در زیر پوست باقی می مانند. ده هفته بعد از کاشت تقریباً موهای جدید از فولیکولهای مو شروع به رشد می کنند. هشت تا دوازده ماه پس از دوران نقاهت بعد از کاشت مو مناسب ترین زمان برای ارزیابی نتیجه است.

موها از زمان بیرون آمدن مو تا آن زمان ضخیم می شوند و به ضخامت کامل میرسند. موهای کاشته شده نیازی به مراقبت خاصی ندارند. به راحتی می توان مدل مو،شستشو،یک ظاهر طراحی شده مو،رنگ مو و موارد مشابه را انجام داد. در عین حال،موهای کاشته شده کدنویسی شده است که ریخته نشوند و در تمام طول زندگی با شما زندگی کنند

دیدگاهتان را بنویسید