کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو در مجموعه آدینا در تهران به چه صورت است؟

توضیحات خانم مرجان همتی در رابطه با مراحل کاشت ابرو

مانند جراحی کاشت مو، در حین کاشت ابرو، مو از ناحیه اهداکننده گرفته شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شود.خانم  همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی توضیح می‌دهد: «من موها را از پشت سر می‌گیرم، جایی که موها به طور طبیعی عقب نمی‌روند. به این ترتیب شما (یا دیگران) متوجه جای آن نخواهید شد.تحت بی حسی موضعی – به این معنی که بیماران برای کل عمل بیدار هستند – خانم همتی از تکنیکی به نام استخراج واحد فولیکولار (FUE) استفاده می کند. ناحیه ابرو را بی حس می کنیم و موهای جدید را یکی یکی وارد می کنیم. او توضیح می دهد که کلید در اینجا، موقعیت برش ها است. زاویه دار شدن کاشت ابرو یکی از مهمترین موارد است. در آینه نگاه کنید، متوجه خواهید شد که سه یا چهار روش وجود دارد که موهای ابرو را به طور طبیعی زاویه می دهد.اگر اشتباه انجام شود نتایج می تواند شبیه یک برس توالت باشد.در ادامه خانم همتی مراحل کاشت ابرو را در مجموعه آدینا کاملا توضیح می دهد.برای مشاوره زیبایی رایگان می توانید از طریق چت آنلاین سایت مستقیم با خانم همتی در تماس باشید.

مراحل کاشت ابرومزایای کاشت ابرو در آدینا

دکتر نشان می دهد که این روش نسبتاً بدون درد است. این نیاز به دو تا سه تزریق روی پوست سر و ابرو دارد که برای چند دقیقه ناراحت کننده خواهد بود. سپس این روش با توجه به دقت خانم همتی بین سه تا چهار ساعت طول خواهد کشید. بسته به میزان ریزش موی ابرو، ممکن است به بیش از یک جلسه نیاز باشد.به طور کلی، خانم همتی می گوید که این جراحی بسیار ایمن است و میزان موفقیت بالایی دارد، در حد 95 تا 98 درصد – مگر اینکه بیماری یا مشکل پوستی زمینه ای وجود داشته باشد که در زمان مشاوره قابل بررسی باشد. “.این از مزایای کاشت ابرو در آدینا می باشد.دقت بالا و تراکم بالای کاشت ابرو برای زیبا جو خیلی مهم است.البته مراقبت های بعد عمل نیز باید مرتب انجام شود.خانم همتی تمام این نکات را در مشاوره قبل از عمل برای زیباجو توضیح می دهد.

بعد از مراحل کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد

خانم همتی توضیح می دهد که پس از انجام مراحل کاشت موهای جدید ابرو، این ناحیه تا چهار روز طول می کشد تا بهبود یابد، در این مدت شما نباید ناحیه را خیس کنید. او می گوید: «پس از آن، پیوندها به طور کامل جاسازی می شوند.

اما توجه داشته باشید که ابروهای جدید از ابتدا به صورت بصری وجود ندارند. به عمل جراحی فکر کنید مانند کسی که پیاز گلی را در پاییز کاشته است که در بهار بیرون می‌آید.» بنابراین، پس از بهبودی ناحیه، موها پس از دو تا چهار هفته قبل از رشد مجدد از شش ماهگی به بعد می‌ریزند.

کسانی که مراحل عمل کاشت ایرو را انجام دادند کاملا متوجه این موضوع می شوند.در همین حال، کلیپ های زیادی در سایت آپارات مجموعه آدینا از روند درمان منتشر کردیم.همچنین می توانید لایوهای خانم همتی را در پیج اینستاگرام مجموعه آدینا در رابطه با مراحل کاشت ابرو دنبال کنید.نظر زیباجویان در حین عمل پرسیده می شود و می توانید نیزان استرس را ببینید.همچنین نتیجه ی کا در پایان شگفت انگیز است.

عوارض کاشت ابرو برای زیباجویان

مانند هر روش جراحی، عوارض می تواند شامل عفونت باشد، اگرچه خانم مرجان همتی پس از انجام صدها مورد از این پیوندها هنوز یکی را مشاهده نکرده است. همچنین احتمال تشکیل کیست وجود دارد که می تواند زمانی اتفاق بیفتد که دو تار مو از یک سوراخ رشد کنند.

جدای از عوارض، پس از کاشت موی ابرو، مهم است که بدانید ابروهای شما اساسا ساخته دست انسان هستند و عملکرد متفاوتی با ابروهای طبیعی دارند. جراح توضیح می دهد: “از آنجایی که موها از پشت سر بیرون آمده اند، سریعتر رشد می کنند.” البته، کی از زیباجویان این تجربه را به اشتراک گذاشته است: “مثل علف های هرز تمام بروهام رشد کرده!”، .

در واقع، ممکن است لازم باشد که آنها را به صورت هفتگی کوتاه کرده و به طور منظم “مدل” کنید. جراح به بیمارانش یادآوری می کند: «شخصیت موهای سر مانند صورت نیست.

با توجه به اینکه این روش نسبتاً جدید است و تحقیقاتی مانند آزمایش‌های کنترل‌شده هنوز انجام نشده است، تشخیص اینکه آیا الگوی رشد مو با افزایش سن کاهش می‌یابد، دشوار است، اما خانم همتی معتقد است که چنین است. شاید بعد از 10 تا 15 سال، جایی که زمانی آنها خیلی سریع رشد می کردند، الگوی رشد کند می شود، اما ضخامت آن باقی می ماند.

هنگام در نظر گرفتن کاشت ابرو – مانند هر روش جراحی برنامه ریزی شده – حتماً از قبل تحقیقات خود را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که هر پزشکی که شما را درمان می کند چندین مورد از این جراحی ها را انجام داده است، می تواند عکس های قبل و بعد از آن را ارائه دهد، و از اینکه آنها احساس راحتی می کنید. فهمیده اید که امیدوارید به چه چیزی برسید.

مراحل کاشت ابرواتفاقاتی که روز عمل کاشت ابرو می افتد:

اگر برایتان جالب است که بدانید اتفاقاتی که روز عمل کاشت ابرو می افتد  و در اتاق عمل چه کار هایی انجام میشود تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.صبح روز عمل اولین مرحله پذیرش مراجعه کننده است.که فرم اطلاعات فردی و رضایتنامه به شما تحویل میشود. بعد تعویض لباس خود با لباس مخصوص انجام میدهید.سپس علائم کلی شما مثل فشار خون،قند خون و مرحله ی آنژیوکت گیری توسط پرستار انجام می شود.بعد از ورود به اتاق عمل طراحی نوار پشت سر توسط پزشک انجام میشود. فقط قسمتی که قرار است برداشت شود اطراف آن کوتاه میشود.بعد از تقسیم بندی موها و استریل کردن پوست سر مرحله ی تزریق بیحسی انجام میشود. مرحله بعد بیحس کردن کامل ناحیه برداشت و برداشت فلپ که شامل یک نوار باریک از پوست سر است پزشک دوطرف پوست را بهم بخیه میزند.

 اندازه ای که پوست سر برداشته میشود چقدر است؟

مرحله بعد بیحس کردن کامل ناحیه ای میباشد که قرار است از آن منطقه برداشت انجام شود. برداشت فلپ که شامل یک نوار باریک از پوست سر است.پزشک دوطرف پوست را بهم بخیه میزند.این اندازه برای همه ی افراد یکسان نیست.در افراد مختلف بستگی به کشش پوست سر متفاوت است.طور کلی به مقداری برداشت میشود که فرد هیچ تغییری و یا هیچ کششی در پشت سر احساس نکند.در ادامه ی جراحی پوست برداشت شده توسط تکنسین متخصص زیر دستگاه بصورت دانه دانه تبدیل به گرافت های ظریف و تک تار مویی میشود.

مراحل کاشت ابرومرحله طراحی ابرو

در این فاصله مهم ترین مرحله یعنی مرحله طراحی ابرو ها که یکی از مهم ترین مراحل این عمل است انجام میشود.این کار توسط طراح انجام میگردد.بطور معمول مدت زمان زیادی را برای اینکار اختصاص میدهیم.بهرحال این ابروها قرار است همیشه روی صورت شما باشد.و طراح باید ماهرانه بهترین مدل رو که به استاندارد چهره ی شما نزدیک است طراحی کند.بعد از مرحله ی طراحی مجددا استریل کردن پوست و سپس بیحس کردن ناحیه و کاشت ابرو آغاز میشود.کاشت ابرو خیلی ظریف و با دقت بالا بصورت دانه دانه انجام میشود.

مرحله بعد از کاشت ابرو

همانطور که فهمیدید کاشت ابرو یک عمل سرپایی محسوب می شود و تقریبا 3 تا 4 ساعت زمان بر است.اما نکته اصلی مراقبت های بعد از عمل می باشد.بعد از طی مراحل کاشت ابرو در آدینا و پایان کار نظر زیباجو در رابطه با طرح ابرو پرسیده میشود تا نقص کار در همان لحظه برطرف شود.البته کسانی که طرح ابرو را به خانم همتی واگذار کردند خیلی راضی تر به نظر می رسند.اما پس از اتمام کار توضیحات کاملی به شما داده می شود.مراقبت های بعد از کاشت ابرو خیلی مهم است.می تواند تا 40 درصد نتیجه کار را بهبود ببخشد.در مطالب دیگر توضیح دادیم چگونه می توانید به طور طبیعی ابروهای پر پشت داشته باشید.

منبع علی این مطلب از سایت bazzar

دیدگاهتان را بنویسید