کاشت مو

تخفیف در هزینه کاشت مو در مجموعه آدینا به چه صورت است؟

هزینه کاشت مو با بهترین تراکم

امکان ندارد شما قصد انجام کاشت مو و یا کاشت ابرو داشته باشید و به هزینه کم کاشت مو با بهترین تراکم مو فکر نکرده باشید.ممکن است اکثر کلینیک ها اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار ندهند.نگران نباشید مجموعه کاشت مو و ابروی آدینا تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد.در ادامه در رابطه با هزینه کاشت مو و هزینه کاشت ابرو و همچنین مبحث شیرین تخفیف کاشت مو صحبت خواهیم کرد.کاشت موی طبیعی و کاشت ابروی طبیعی تنها درمان موهای ریخته شده میباشد که شما بعد از تصمیم گیری تنها چند ساعت با مو دار شدن فاصله دارید.برای کسب مشاوره زیبایی رایگان می توانید با خانم مرجان همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی در مجموعه آدینا از طریق چت آنلاین در تماس یاشید.

دلیل تفاوت قیمت کاشت در کلینیک های مختلف

کاشت مو با تراکم بالا یک روند جدید در دنیای کاشت مو است. نیاز زیباجو به تراکم بالا است، اما در همه جا و در هر مورد، نمی توان آن را انجام داد، زیرا هم به در دسترس بودن قدرت و ثبات ناحیه اهدا کننده و هم به مهارت های جراح متخصص نیاز دارد که با چه دقتی از گرافت ها برای ارائه یک نتیجه زیبایی شناختی و بهترین نتیجه استفاده می کنند. از روش ترمیم مو در یک مورد متوسط ​​کاشت مو، فولیکول‌ها برای تراکم‌های خاص بین 30 تا 40 واحد فولیکولی در هر سانتی‌متر مربع کاشته می‌شوند. با این تراکم، فرد به نزدیک به 2000 واحد فولیکولی برای پوشش ناحیه پیشانی و همچنین قسمت میانی پوست سر در بالاترین درجه طاسی نیاز دارد.

در مورد چگالی بالا تعداد واحدهای فولیکولی دوبرابر افزایش می‌یابد یعنی تراکم حداکثر 60 تا 75 واحد فولیکولی در سانتی‌متر مربع و در این مورد خاص، خوشه‌های پیوند دو تا چهار واحد فولیکولی لازم است. اکنون برای ردیابی و ذخیره گرافت‌ها با چند فولیکول مو، کلینیک باید مجموعه‌های گسترده و اختصاصی برای عمل کاشت مو داشته باشد، جایی که بتوان تعداد بیشتری از گرافت‌ها را با کمترین میزان آسیب برداشت کرد. دلیل اختلاف قیمت کاشت در کلینیک های مختلف همین است. شما در واقع هزینه دقت بالای کاشت و تعداد و تراکم واحدهای مویی را پرداخت می کنید. مراقبت های بعد از عمل هم بسیار مهم است. اما به نظر ما فقط یک بار کار اساسی انجام دهید و یک عمر از آن استفاده کنید.

روند کاشت مو در مجموعه آدینا

زیرساخت مرکز زیبایی و کاشت مو آدینا،در تهران،موازی با استانداردهای بین المللی است. مجهز به دستگاه های مدرن است. جایی است افراد از سایر کش.رها به ما مراجعه می کنند. یک سالن عمل تا حد زیادی یکپارچه که با تمام تجهیزات ایمنی تزئین شده است، به طور خاص برای حفظ یک منطقه 100٪ عاری از عفونت طراحی شده است. پس از لحاظ ایزوله بودن ما نمره بالا را دریافت می کنیم. اتاق برش دارای بیش از 15 میز برای برش پیوند است که با میکروسکوپ های آلمانی و همچنین میکروسکوپ های ویدئویی چسبانده شده است.

این میکروسکوپ ها ظرفیت بزرگ کردن یک پیوند کوچک را بین 20-200 برابر دارند. کارکنان بسیار آموزش دیده که با مدرن ترین دستگاه ها کار می کنند با موفقیت پیوندها را نجات می دهند و از میزان آسیب جلوگیری می کنند. بنابراین مرکز لیزر، آرایشی و کاشت مو آدینا قادر به انجام کاشت مو با تراکم بالا می باشد. موقعیت کلینیک در تهران نشانه ای از اطمینان از دریافت بهترین جراح کاشت مو است که نشان دهنده شناخت و قابلیت اطمینان کلینیک از نظر بهترین امکانات و مراقبت است که با استانداردهای آمریکایی مطابقت دارد. امکانات و خدمات آمریکایی درجه یک را در آدینا دریافت می کنید.اما شما مبلغ را به تومان پرداخت می کنید.

روش های کاشت مو در آدینا

کاشت مو با تراکم بالا فقط از طریق کاشت مو FUT و روش ترکیبی کاشت مو FUT + FUE امکان پذیر است که تعدادی گرافت/واحد فولیکولی برای پوشش قسمت طاس می دهد. خانم مرجان همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی نتایج قابل توجهی در انجام پیوند با تراکم بالا در مجموعه زیبایی خود در تهران با هزینه کمی برای عمل کاشت مو دارد.اما باز هم نباید نگران باشید.استفاده از پکیج های کاشت آدینا با تخفیف مناسب اقدام کنید.یقینا می توانید تمام کارها را با بهترین کیفیت انجام دهید.تخفیف کاشت مو فقط برای پکیج های ترکیبی می باشد و برای شما بسیار به صرفه تر است.به نظر کارشناس ما برای کاشت تمام نئاحی مورد نیاز اطمینان کنید.بدون نگرانی از قیمت, از تخفیف کاشت ما استفاده نمایید.برای استفاده از این پکیج ها با ما تماس بگیرید.

آیا کاشت مو شامل بیمه درمانی می شود؟

بعضی افراد بر این باورند که هزینه کاشت مو همانند دیگر روش های درمانی شامل بیمه میشود.ولی تقریبا هیچ بیمه ای هزینه ی کاشت مو و کاشت ابرو و همچنین دیگر عمل های زیبایی را قبول نمیکند.هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد که در ادامه مورد بحث قرار میدهیم.البته اگر در اثر حوادث مانند تصادفات و آتش سوزی آسیب ببینید و برای درمان اقدام کنید و بیمه درمانی خوبی داشته باشید شاید بتوانید از خدمات بیمه درمانی خود برای هزینه ها استفاده کنید.

روش ارتباط برای دریافت اطلاعات هزینه کاشت

در مرحله ی اول شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت مو بصورت حضوری به کلینیک مراجعه کنید.مشاورین ما بعد از ویزیت و آنالیز سر شما هزینه را به شما اعلام خواهند کرد.روش های دیگری برای دریافت مشاوره و استعلام هزینه ها برای افرادی که زمان مراجعه ندارند یا در شهرستانها هستند برای شما قرار دادیم.می توانید با عکس برداری از نواحی مورد نیاز کاشت و ارسال از طریق واتس آپ یا تلگرام برای مشاوران آدینا می توانید هزینه ها را براورد کنید.مشاوران ما پکیج های تخفیف کاشت مو را برای شما شرح می دهند و می توانید یکی را انتخاب کنبد.

تخفیف کاشت مو

مشاوره قیمت برای کسانی که در تهران نیستند

برای مراجعه کنندگانی که در شهر تهران نیستند ویا برای مراجه مشگل دارند می توانند برای اطلاع از هزینه از چند زاویه مختلف از روبرو،از بالای سر،نیم رخ و پشت سر و در صورت لزوم از زیر ریش(در افرادی که بانک موی ضعیفی دارند) ارسال کنید.ما تمام اطلاعات مربوط به شرایط،روش کاشت مو و همچنین هزینه کاشت مو را از طریق تماس تصویری و یا تماس تلفنی در اختیار شما قرار می دهیم.پکیج تخفیف کاشت مو در آدینا بسیار هیجان انگیز است.

روش ارتباط

برای اینکار از طریق راه های ارتباطی ما یعنی اینستاگرام،تلگرام و واتس آپ استفاده کنید.اما یک‌نوید خوب برای شما که از طریق سایت با بهترین کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو آشنا شده اید.هر زمان که تصمیم به انجام کاشت گرفتید میتوانید با عنوان اینکه از طریق سایت با ما آشنا شده اید از مجموعه طلب تخفیف کاشت مو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید