یک ماه بعد از جراحی پلک

بسیاری از زیباجویان دوست دارند نتیجه جراحی پلک را در یک ماه بعد ببینند. برای همین ما در این قسمت نمونه جراحی پلک و نتیجه یک ماه بعد از جراحی پلک را برای شما نمایش می دهیم. این جراحی در مجموعه زیبایی آدینا در تهران انجام شده. زیباجوی عزیر با گذراندن مراحل اولیه شامل مشاوره رایگان با خانم همتی و اقدامات قبل جراحی را پیمودند. خانم همتی در مجموعه آدینا تهران در تمامی این مراحل همراه شما هستند. در جلسه ی مشاوره رایگان زیباجو توقعات خود را از جراحی بیان می کند. با توجه به فرم صورت و مدل های ترند روز دنیا نمونه کار های انجام شده به ایشان نشان داده می شود. در نهایت به توافق می رسند. خانم همتی تمام مراحل قبل و حین و بعد از جراحی را دقیق به شما می گوید. باید توجه داشته باشید که تمام این موارد باید مو به مو انجام شود. تجربه نشان داده انجام این اقدامات به صورت دقیق تا 30 درصد در نتیجه کار تاثیر دارد. در مطلبی در رابطه با خطر جراحی افتادگی پلک یا همان بلفاروپلاستی صحبت می کنیم. مطالعه این مطلب خالی از لطف نیست.

یک ماه بعد از جراحی پلک

حین جراحی پلک در مجموعه ادینا تهران

یکی از مزایای مجموعه آدینا نسبت به سایر کلینیک ها همراهی زیباجو در تمام مراحل جراحی است. شما به طور دائم چک می شوید. وضعیت سلامت شما در حین جراحی به شدت مورد بازبینی قرار میگیرد. تیم متخصص به صورت آماده در اتاق حضور دارند. تا به حال مشکلی برای زیباجو به وجود نیامده. اما اگر مشکلی به وجود بیاید پزشک متخصص به سرعت اقدام می کند. این اطمینان خاطر در زیباجو باعث بهبود کیفیت جراحی می شود. چون استرس در نتیجه جراحی تاثیر منفی دارد.

یک ماه بعد از جراحی پلک

نتیجه جراحی پلک بعد از 1 ماه

همان طور که در عکس مشاهده می کنید در حین جراحی سن بیمار به طرز چشم گیری کاهش پیدا کرده. اما نکته های ریزی در این جراحی وجود دارد. همین نکته های ریز وجه تمایز کلینیک های زیبایی است. گاهی زیباجو به مشاور خود اعلام می کند در کلینیک دیگری همین جراحی با نصف قیمت انجام می شود. در اینجا یک نمونه واضح به شما نشان می دهیم. در جراحی پلک زنان جای بخیه مهمترین مسئله است. این موضوع برای مجموعه آدینا تهران یک خط قرمز است. ما از زیباجو بیشتر روی جای بخیه حساس هستیم. همان طور که میبینید جای بخیه در یک ماه خیلی محو شده. جای بخیه جراحی پلک حداقل سه ماه طول می کشد که از بین برود. اما به نظر کارشناسان و متخصصان این ظرافت در جراحی و نتیجه در یک ماه بی نظیر است. ما با این ضمانت برای شما جراحی انجام می دهیم. البته باید اقدامات بعد از عمل را مو به مو انجام دهید.

یک ماه بعد از جراحی پلک

مشاوره رایگان در آدینا تهران

ما در مجموعه آدینا تهران یک جلسه مشاوره رایگان به صورت هدیه قرار دادیم. در این جلسه شما حضوری با خانم همتی صحبت می کنید. تمام توقعات خود را از جراحی به ایشان بیان می کنید. خانم همتی تمام مدل هایی که به صورت شما می آید را به شما نمایش می دهد. در نهایت به یک توافق دست پیدا می کنید. نکته مهم این است که به خانم همتی اعتماد کنید. تمام زیباجویان در نظرسنجی پایانی رضایت کامل خود را از اعتماد به خانم همتی اعلام کردند. شما هم می توانید از طریق چت آنلاین سایت وقت مشاوره حضوری از خانم همتی را دریافت نمایید.