کاشت مو در پیشانی

یک مورد شایع در مردان و زنان بلند بودن پیشانی است. البته این امر در مردان عادی است. اما در زنان زیاد زیبا نیست. برای همین بسیاری برای کاشت مو در پیشانی به مجموعه آدینا تهران مراجعه می کنند. البته در برخی موارد به دلیل بیماری های پوست و مو یا ژنتیکی موها به صورت دسته ای خالی می شود. برای درمان و زیبایی این مشکل می توانید به آدینا مراجعه کنید. در این قسمت یک نمونه کاشت مو روی پیشانی در یک زیباجوی خانم را برای شما به نمایش گذاشتیم. این زیباجوی عزیز در جلسه مشاوره حضوری رایگان که با خانم همتی داشت تمام توقعات خود را از این جراحی بیان کرد. بعد از بیان نظرات خانم همتی با توجه به فرم صورت و مدل های ترند و طبیعی روز دنیا طرح هایی پیشنهاد می کند. بعد از توافق با زیباجوی عزیز زمان عمل مشخص و به ما مراجعه کرد.

کاشت مو پیشانیکاشت مو در پیشانی چقدر طول می کشد؟

کاشت موی پیشانی یک جراحی زیبایی سرپایی است. شما در وقت تعیین شده به ما مراجعه می کنید. بعد از انجام اقدامات اولیه شما برای جراحی آماده می شوید. در تمام این زمان در کنار شما هستیم و دائم وضعیت شما چک می شود. سپس قسمتی از بانک موی شما و قسمتی از ناحیه کاشت با داروی بی حسی آماده می شود. سپس اپراتور تار موهای شما را از بانک مو خارج می کند. این امر زمان بر است. در کل بهتر است یک روز خود را خالی کنید. البته باید بعد از جراحی استراحت کامل در منزل داشته باشید.

کاشت مو پیشانیمراقبت های بعد از جراحی کاشت مو

نتیجه کاشت موی پیشانی بلافاصله بعد از عمل قابل رویت است. اما این تنها 60 درصد از نتیجه است. 40 درصد به مراقبت های بعد از جراحی بستگی دارد. برنامه مراقبت بعد از جراحی برای شما توسط خانم همتی طراحی می شود. این برنامه مختص به شما و با توجه به نیاز بدنی شما نوشته می شود. باید این برنامه را مو به مو انجام دهید. نتیجه نهایی بعد از یکسال کامل می شود. البته بهترین نتیجه بسته به مراقبت های شما دارد. در این یک سال باید دائم توسط خانم همتی چک شوید. از طریق واتساپ عکس از ناحیه کاشت بگیرید. در صورت بروز مشکل احتمالی خیلی زود رسیدگی می شود.