کاشت موی پیشانی و رفع مشکل زنان

همان طور که می دانید موی انسان تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارد. این تاثیر به اندازه ای زیاد است که در طی سالها مدل های مختلف مو ابداع شد. این تغییر در زنان بسیار زیاد می باشد. اما امروزه افراد به دلایل مختلفی همچون بیماری یا حوادث امکاند دارد در ناحیه سر دچار ریزش مو شوند. یکی از بیماری های شایع در زنان پیشانی بلند یا تاسی در نواحی سر می باشد. کاشت موی پیشانی در زنان می توان این مشکل را برطرف کند. اما به شرطی که شما واجد شرایط کاشت موی پیشانی باشید. خانم همتی به عنوان مشاور زیبایی در مجموعه آدینا می تواند بهترین راهنمایی را به شما بدهد. شما می توانید در یک جلسه مشاوره حضوری رایگان شرکت کنید. در این جلسه مورد شما بررسی دقیق می شود. همچنین بهترین راه حل ارائه می شود. آخرین پیشنهاد خانم همتی به شما می تواند جراحی کاشت مو باشد. گاهی امکان دارد شما با تغییر شیوه غذایی و لایف استایل به بهبودی کامل برسید. هم چنین می توانید از طریق چت آنلاین سایت آدینا مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. برای دریافت وقت مشاوره حضوری همی می توانید از طریق چت آنلاین اقدام کنید.

کاشت موی پیشانی

روش کاشت موی پیشانی

بعد از شرکت در جلسه مشاوره حضوری اگر با خانم همتی برای جراحی به توافق برسید وقت عمل برای شما تعیین می شود. روش کاشت مو بسته به بانک موی شما و شرایط بدنی شما انتخاب می شود. در مطلبی در رابطه با روش های کاشت مو در آدینا تهران صحبت کردیم. اما این اطمینان را به شما می دهیم که پر تراکم ترین کاشت مو برای شما انجام می شود. دلیل اختلاف قیمت کلینیک های مختلف همین است. استفاده از متریا اصلی و درجه یک و به روز و اجرای آن توسط بهترین متخصص کاشت و بیهوشی و جراحی در یک کلینیک مجهز واقعا هزینه بر است. نتیجه کار هم به همین نسبت متفاوت است. برای همین ما در آدینا تهران قبل از انجام جراحی به شما ضمانت نامه کتبی می دهیم. متن این ضمانت نامه در سایت آدینا تهران قرار دارد.

کاشت موی پیشانی

هزینه کاشت موی پیشانی

هزینه کاشت موی پیشانی شما بسته به میزان آسیب و تاسی متفاوت است. همچنین شما می توانید میزان تراکم کاشت را انتخاب کنید. تمام این موارد در جلسه مشاوره حضوری بررسی می شود. تراکم های مختلف هزینه های مختلفی دارد. اما به شما اطمینان می دهیم بهترین نتیجه را شاهد باشید. ما در ضمانت نامه کتبی تمام این موارد را قید می کنیم. اگر این مشکل را دارید زودتر با خانم همتی تماس بگیرید و وقت جلسه حضوری را تعیین کنید. در این قسمت نمونه از کاشت موی پیشانی در زنان را به شما نمایش دادیم. زیباجوی عزیز در مجموعه آدینا این جراحی را انجام دادند. بزودی عکس های بعد از یک ماه و سه ماه کاشت موی ایشان را در نومنه کارها برای شما منتشر می کنیم.

کاشت موی پیشانی