نمونه کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود. این روش ها از قدیم روی زیباجویان انجام می شود. اما نکته مهم برای کاشت مو انتخاب بهترین روش کاشت است. تفاوت مراکز زیبایی و کاشت در انجام درست همین روش های کاشت است. یک مرکز زیبایی درجه یک با یک مشاور مجرب بهترین روش و طرح کاشت را به شما پیشنهاد می دهد. این مطلب به اندازه مهم است که می تواند نتیجه کار را عوض کند. خانم مرجان همتی در مرکز زیبایی آدینا در تهران به عنوان بهترین مشاور زیبایی فعالیت می کند. می توانید از طریق چت آنلاین سایت به طور مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. در این مطلب نمونه کاشت میکروگرافت در آدینا انجام شده.

نمونه کاشت میکروگرافت

روش میکروگرافت

در جراحی کاشت مو به روش میکروگرافت در ابتدا باید از مشاوره رایگان آدینا در تهران استفاده کنید. در این مشاوره طرح مد نظر و تراکم مورد نیاز خود را به مشاور می گویید. خانم همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی در آدینا بانک موی شما را برسی می کند. اگر برای کاندید کاشت مو باشید می توانید به مرحله بعدی بروید. در این مرحله یکسری اقدامات و آزمایشات قبل عمل دارید. باید ان اقدامات دقیق انجام شود. سپس برای شما وقت عمل تعیین می شود. باید در روز و ساعت تعیین شده حاضر شوید. جراحی کاشت به روش میکروگرافت خیلی دقیق است. برای همین وقت زیادی می برد. اما در کل یک جراحی سر پایی محسوب می شود. در مطلبی در رابطه با مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت صحبت می شود. نمونه کاشت میکروگرافت انجام شده در آدینا را در پیج اینستاگرام آدینا ببینید.در انتهای سایت لینک پیج قرار دارد.

نمونه کاشت میکروگرافت

پزشکان آدینا تهران

در مجموعه آدینا بهترین پزشکان با مجرب ترین تیم پشتیبانی و جراحی حضور دارند. خانم همتی تمام هماهنگی های لازم برای انجام یک جراحی را برای شما فراهم می کند. بهترین تیم و با تجربه بالا در اختیار شما هستند. در هنگام جراحی تمام تیم همراه شما حاضر هستند تا کاشت مو به بهترین شکل انجام شود. یکی از دلایل مهم در نتیجه کاشت همین اقدامات در حین عمل است. در هنگام جراحی شما دائما چگاب می شوید. حال عمومی شما مورد برسی قرار میگیرد. اگر به دنبال اسامی پزشکان آدینا هستید می توانید از طریق چت آنلاین سایت از مشاور بپرسید.

نمونه کاشت میکروگرافت