نمونه کاشت مو در آدینا تهران

کلینیک های زیادی برای کاشت مو در تهران و ایران وجود دارد. بیشتر این کلینیک ها کیفیت کار پایینی دارند. بیشتر روی تبلیغات در فضای مجازی معروف شده اند. برای همین ما برای ایجاد اعتماد برای زیباجویان تمام نمونه کارهای کاشت مو و ابرو و تمام خدمات در مجموعه آدینا را با توضیحات در قیمت نمونه کار سایت قرار می دهیم. همچنین می توانید ما را در اینستاگرام  آدینا تهران دنبال کنید. برای مشاوره زیبایی رایگان می توانید با خانم مرجان همتی در تماس باشید. حانم همتی بهترین مشاور زیبایی در مجموعه آدینا در تهران می باشد. برای ارتباط مستقیم با ایشان می توانید از طریق چت آنلاین سایت اقدام کنید. در ادامه یک نمونه کاشت مو که در مجموعه آدینا انجام شده را می بینید.

نمونه کاشت مو

همان طور که مشاهده می کنید, تراکم موی این زیباجوی عزیز خیلی کم بوده. اما با توجه به بانک موی ایشان یک کاشت پر تراکم انجام شده. شما نتیجه کاشت مو را تنها یک ماه بعد از کاشت مشاهده می کنید. این کیفیت کاشت واقعا در ایران و حتی در جهان بی نظیز است. جالب است بدانید این پایان کار نیست. با اقدامات بعد از عمل در مجموعه آدینا تهران تراکم و رشد مو از این هم بیشتر می شود.

نمونه کاشت مو

در عکس بعدی نتیجه کاشت مو را بعد از سه ماه مشاهده می کنید. می توانید کاهش سن را به وضوح در چهره این زیباجو مشاهده کنید. همچنین کیفیت کاشت مو بعد از سه ماه خیلی بهتر است. البته این زیباجو اقدامات بعد از عمل کاشت مو را دقیق و مرتب انجام دادند. در مجموعه آدینا تهران تمام اقدامات قبل و بعد عمل طی یک برنامه ریزی دقیق برای شما انجام می شود. یکی از تفاوت های مجموعه آدینا با سیر کلینیک های کاشت همین برنامه ریزی و اقدامات است. در مطلبی در رابطه با نمونه کار کاشت مو در مجموعه آدینا و دلیل تراکم بالای کاشت صحبت کردیم. می توانید برای برآورد هزینه کاشت با خانم همتی از طریق چت آنلاین سایت در ارتباط باشید.