نمونه کاشت ابرو 1 در آدینا

ما در سایت آدینا تهران سعی داریم تمام نمونه کاشت ابرو 1 انجام شده در مجموعه را به زیباجویان نمایش دهیم. این عکس ها بلافاصله بعد از جراحی کاشت ابرو زیباجویان گرفته شده. عکس قبل و بعد از کاشت ابرو برای شما به نمایش گذاشته می شود. عکس کاشت بعد از یک ماه و بعد از سه ماه هم در نمونه کار ها قرار دارد. می توانید از مشاوره زیبایی رایگان مجموعه زیبایی آدینا در تهران استفاده کنید. خانم همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی آدینا به طور مستقیم با شما در ارتباط هستند. می توانید از طریق چت آنلاین سایت با خانم همتی در ارتباط باشید.

نمونه کاشت ابرو 1

 

طراحی ابرو در آدینا

همان طور که می بینید در ابتدا طرح مد نظر زیباجو با خودکار علامت گذاری می شود. خانم همتی بهترین طرح کاشت ابرو را به شما پیشنهاد می دهد. این طرح ها از ترندترین مدل های روز دنیا و با توجه به فرم صورت شما پیشنهاد می شود. در این طراحی سعی در حفظ ظاهر طبیعی و بر طرف کردن نواقص است.

نمونه کاشت ابرو 1

عکس را بلافاصله بعد از کاشت ابرو گرفتیم. همان طور که می بینید زیباجو بدون هیچ مشکلی می تواند به منزل مراجعه کند. در عکس بعدی عکس بعد از کاشت ابرو را به شما نمایش می دهیم. کاهش سن را در چهره زیباجو می بینید. همان طور که مشاهده می کنید ابرو ها را قرینه و کاملا متناسب با چهره زیباجو کاشتیم. ابروها کاملا طبیعی و از بانک موی زیباجو گرفتیم. در مطلبی در رابطه با هزینه کاشت ابرو در آدینا تهران صحبت کردیم. می توانید از طریق چت آنلاین از هزینه های کاشت ابرو در آدینا مطلع شوید.

نمونه کاشت ابرو 1

هزنیه کاشت ابرو در آدینا تهران به میزان تراکم کاشت مورد نیاز و طرح مورد نظر زیباجو محاسبه می شود. اما خانم همتی هزینه تقریبی کاشت را با توجه به عکس های ارسالی شما محاسبه می کند.