نمونه جراحی پلک در زنان

جراحی پلک یک عمل سرپایی محسوب می شود. در این جراحی شما بیهوش نمی شوید. فقط از بی حسی موضعی برای شما استفاده می شود. در جراحی افتادگی پلک در دنیا با نام عمل بلفاروپلاستی شناخته می شود. انجام این عمل به دو دسته از افراد توصیه می شود. دسته اول افرادی که به طور مادرزادی افتادگی پلک دارند. دسته دوم افرادی که با بالا رفتن سن مشکل افتادگی پلک پیدا کردند. در این قسمت نمونه جراحی افتادگی پلک برای زیباجوی جوان انجام شده. همان طور که مشاهده می کنید تغییرات در چهره ایشان بلافاصله بعد از اتمام جراحی قابل رویت است. می توانید از مشاوره رایگان مجموعه زیبایی آدینا در تهران استفاده کنید. خانم مرجان همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی در این مجموعه تمام سوالات شما را پاسخ می دهد. برای ارتباط مستقیم با ایشان می توانید از طریق چت آنلاین سایت سوالات خود را مطرح کنید. نمونه جراحی پلک در زنان در این قسمت می بینید.

نمونه جراحی پلک در زنان

 

قبل از انجام جراحی پلک

قبل از انجام عمل باید در جلسه مشاوره رایگام آدینا در تهران شرکت کنید. این کا را می توانید حضوری یا تلفنی یا از طریق چت با خانم همتی انجام دهید. در این جلسه طرح مد نظر و توقعات خود را از این جراحی بازگو می کنید. خانم همتی تمام طرح هایی که به چهره شما می خورد را به شما نشان می دهد. بهتر است به ایشان اعتماد کنید تا بهترین نتیجه اتفاق بیفتد. این را آمار افرادی که به خانم همتی اعتماد کردند نشان می دهد. سپس برای شما وقت جراحی تعیین می شود. این جراحی مدت زیادی طول نمی کشد. اما نکته اصلی در مراقبت های بعد از عمل است. در مطلبی در رابطه با مراحل عمل جراحی پلک برای شما صحبت می کنیم.
نمونه جراحی پلک در زنان

 

جای بخیه جراحی پلک

همان طور که در عکس مشاهده می کنید جای بخیه اصلا معلوم نیست. بخیه ها به اندازه ای ظریف است که چند روز بعد از عمل کاملا محو می شود. اصلا نگران جای بخیه در جراحی پلک نباشید. ما در آدینا این تظمین را به شما می دهیم که هیچ جای بخیه ای روی پلک شما نمی ماند.
نمونه جراحی پلک در زنان

 

همان طور که در عکس قبل و بعد جراحی پلک مشاهده می کنبد تغییرات در چهره زیباجو اتفاق افتاده مثبت است. البته ایشان یک عمل دیگر در مجموعه آدینا انجام دادند. به نظر شما نام این عمل چیست؟ در یک نمونه کار دیگر در رابطه با این جراحی کاملا توضیح می دهیم.

نمونه جراحی پلک در زنان