نمونه جراحی غبغب

لیپوساکشن غبغب یک روش جراحی زیبایی است که برای کاهش چربی‌های زیر پوستی در منطقه غبغب استفاده می‌شود. این روش معمولاً برای افرادی که با مشکل چربی‌های زیاد در منطقه غبغب روبه‌رو هستند و با راه‌های دیگر مانند تغییر در رژیم غذایی و ورزش به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند، مناسب است. لیپوساکشن غبغب با استفاده از یک شلنگ نازک و بخاری که به یک دستگاه جراحی متصل است، انجام می‌شود. پزشک در ابتدا یک محلول آبی-نمکی به منطقه مورد نظر تزریق می‌کند تا چربی‌ها نرم شوند و بعد از آن با وارد کردن شلنگ و اعمال فشار، چربی‌ها از زیر پوست جدا شده و جذب می‌شوند. در این قسمت یک نمونه جراحی غبغب که برای زیباجوی عزیز انجام شده را مشاهده می کنید. این زیباجوی عزیز از مشاوره قبل جراحی رایگان استفاده کرد.
نمونه جراحی غبغب

جراحی غبغب در آدینا تهران

با انجام لیپوساکشن غبغب، افراد می‌توانند بهبود قابل ملاحظه‌ای در شکل و اندازه غبغب خود ببینند و به ظاهر جذابتری دست یابند. اما باید به خاطر داشت که این یک روش جراحی است و ممکن است با عوارضی همچون سردرد، خونریزی، یا عفونت همراه باشد. بنابراین، مهم است که قبل از تصمیم‌گیری برای انجام لیپوساکشن غبغب، با یک پزشک متخصص مشورت کنید و تمام جوانب و ریسک‌های مربوطه را بررسی کنید. خانم همتی در مجموعه زیبایی آدینا به شما مشاوره می دهد. می توانید با تعیین وقت قبلی از مشاوره رایگان آدینا استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق چت آنلاین سایت آدینا با خانم همتی در ارتباط باشید.

نمونه جراحی غبغب

عوارض جراحی غبغب

همان طور که می دانید جراحی لیپوساکشن غبغب یک جراحی ساده و سرپایی است. اما نیاز به تخصص بالا و تجربه زیاد پزشک متخصص دارد. پزشک بی تجربه می تواند عوارض جراحی را بالا ببرد. همچنین چهره شما را نا متوازن کند. نکته اصلی اینجاست که هزینه ترمیم جراحی اشتباه و بد از هزینه جراحی در بهترین کلینیک های زیبایی بیشتر است. ما در آدینای تهران به شما این ضمانت را میدهیم که جراحی غبغب را با بهترین کیفیت و کمترین عوارض و مناسب ترین قیمت انجام دهیم. اگر سوالی در این زمینه دارید حتما از طریق چت آنلاین با خانم همتی در ارتباط باشید.