بلفاروپلاستی یا جراحی پلک

جراحی بلفاروپلاستی را می توان یکی از جدیدترین عمل های زیبایی در دنیا دانست. این عمل با نام جراحی پلک نیز شناخته می شود. سن افرادی که بلفاروپلاستی انجام می دهند متفاوت است. دو دسته از افراد این جراحی را انجام می دهند. دسته اول افراد مسن هستند. این افراد به دلیل بالا رفتن سن دچار افتادگی پلک شده اند. دسته دوم افرادی هستند که ژنتیکی افتادگی پلک یا ورم در ناحیه پلک رنج می برند. جراحی بلفاروپلاستی جنبه درمانی و زیبایی دارد. برای همین حتما باید قبل جراحی از مشاوره رایگان آدینا استفاده کنید. شما می توانید از طریق چت آنلاین سایت با خانم همتی در تماس باشید. خانم همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی در مجموعه آدینا در تهران فعالیت می کنند. در ادامه به نمونه جراحی بلفاروپلاستی انجام شده در مجموعه آدینا تهران می پردازیم.

نمونه جراحی بلفاروپلاستی

اجزای پلک چشم

در عکس بالا شما لایه های پوستی در پلک چشم را مشاهده می کنید. زیر پوست رویی پلک یک لایه چربی قرار دارد. این لایه وظیفه محافظت و گرم نگه داشتن چشم را دارد. اما با بالا رفتن سن یا به دلیل ژنتیکی چربی انباشته می شود. گاهی مشاهده شده پوست پلک زیادی رشد کرده و برای همین دچار افتادگی پوست شده. اما نگران نباشید. به راحتی می توانید این مشکل را با یک جراحی بلفاروپلاستی حل کنید. جراحی بلفاروپلاستی در عین سادگی بسیار پیچیده است.باید توسط متخصص انجام شود.

نمونه جراحی بلفاروپلاستی

عوارض جراحی پلک

در صورتی که جراحی توسط یک پزشک بی تجربه انجام شود دو مشکل جدی برای شما به وجود می آید. مشکل اول جای بخیه است. پوست اضافه بریده می شود و در محل بریدگی باید آن را بخیه کنیم. اگر این مرحله درست انجام نشود جای بخیه به وضوح مشاهده می شود. جالب است بدانید جای بخیه به هیچ عنوان درست نمی شود. مگر اینکه پزشک ظریف ترین بخیه را برای شما بزند. مشکل دوم عفونت ناشی از جراحی است. قبل و بعد جراحی یک سری اقدامات لازم دارد. در غیر این صورت با عفونت شدید چشمی مواجه می شوید.

نمونه جراحی بلفاروپلاستیما در مجموعه آدینا دو ضمانت روی جراحی بلفاروپلاستی به زیباجو می دهیم. اول اینکه هیچ جای بخیه ای را بعد از مدت زیر یک ماه نمی بینید. دوم اینکه هیچ عوارض جانبی بعد از این جراحی نخواهید داشت. به دلیل اینکه این جراحی را بیشتر افراد با سن بالا انجام می دهند ما به شما این ضمانت را می دهیم. البته قبل از هر اقدامی باید از طریق چت آنلاین سایت از خانم همتی مشاوره رایگان بگیرید.