قبل و بعد کاشت ابرو

در این قسمت قصد داریم تا یک نمونه کار جذاب به شما نمایش دهیم. بسیاری از شما دوستان درخواست کرده بودید تا قبل و بعد کاشت ابرو انجام شده در مجموعه زیبایی آدینا تهران را نشان دهیم. این زیباجوی عزیز بعد از انجام یک جلسه مشاوره رایگان با خانم همتی تمام توقعات خود را از این جراحی بیان کرد. خانم همتی با توجه به تجربه ای که در تمام جراحی های کاشت دارند این زیباجوی عزیز را راهنمایی کردند. بعد از توافقاتی که انجام دادند روز عمل مشخص شد. البته قبل از جراحی کاشت ابرو یک سری اقداماتی باید انجام دهید. خانم همتی به عنوام مشاور شما در تمامی این مراحل همراه شماست. به زودی کلیپ هایی از زیباجویان بعد از انجام جراحی برای شما در همین سایت قرار می دهیم.قبل و بعد کاشت ابرو

تاثیر کاشت ابرو در کاهش سن

کاشت به دلایل مختلفی انجام می شود. در گذشته از تتو به جای کاشت استفاده می کردند. این روش خیلی مصنوعی و قدیمی است. بسیاری از زیباجویان برای پوشاندن تتوی ابرو اقدام به کاشت می کنند. همان طور که در تصویر می بینید سن زیباجوی عزیز قبل و بعد کاشت ابرو خیلی کاهش پیدا کرده و زنده و شاداب تر شده. اینها از ویژگی های یک جراحی با کیفیت می باشد. در مطلبی در رابطه با روش کاشت در مجوعه آدینا صحبت می کنیم. خواندن این مطلب خالی از لطف نیست.

مشاوره رایگان در آدینا تهران

ما در مجموعه آدینا برای آگاهی زیباجویان اقدامات زیادی انجام می دهیم. یکی از این اقدامات راه اندازی سایت آدینا می باشد. این سایت زیر نظر مستقیم خانم همتی در حال بروز رسانی است. تمام نمونه کارها و عکس های موجود در این سایت مربوط به مجموعه آدینا تهران می باشد. همچنین ما یک جلسه مشاوره رایگان برای شما دوستان قرار دادیم. به راحتی و از طریق چت آنلاین می توانید مستقیم با خانم همتی در ارتباط باشید. همچنین قبل و بعد کاشت ابرو های بیشتری برای شما قرار می دهیم.