سه ماه بعد از کاشت ابرو

با توجه به درخواست شما دوستان مبنی بر دیدن نمونه کاشت های ابرو در مجموعه آدینا در تهران, تصمیم گرفتیم یک نمونه کاشت ابرو رو بعد از سه ماه به شما نمایش دهیم. این زیباجوی عزیز بعد از سه ماه عکس خود را برای ما ارسال کردند. این دوست عزیز و زیبا از نتیجه کار بسیار رضایت داشتند. مراحل انجام کاشت ابرو در مجموعه آدینا در تهران بدین صورت است. ابتدا شما در یک جلسه مشاوره رایگان با خانم همتی صحبت می کنید. تمام توقعات خود را از کاشت ابرو بیان می کنید. خانم همتی با توجه به مدل های ترند روز دنیا طرح هایی را به شما پیشنهاد می کنند. بعد از به نتیجه رسیدن و جمع بندی کلی روز جراحی تعیین می شود. یکسری اقدامات قبل از کاشت ابرو باید انجام دهید. تمام این اقدامات توسط خانم همتی برای شما برنامه ریزی می شود تا بهترین نتیجه را از عمل کاشت ابرو بگیرید.

سه ماه بعد از کاشت ابرواتفاقاتی که در روز عمل کاشت ابرو می افتد

در روز عمل شما به کلینیک مراجعه می کنید. بعد از پذیرایی طرح مورد نظر برای کاشت به دقت برای شما ترسیم می شود. بعد از تایید نهایی توسط زیباجو و دکتر مقدار کمی بیحسی موضعی به بانک موی شما تزریق می شود. به تعداد نیاز تار مو برداشته می شود. طبق الگو روی ابروی شما کاشته می شود. در پایان قد موی ابرو و به اندازه نیاز قیچی می شود. بعد از کمی استراحت و ریکاوری شما می توانید به منزل مراجعه کنید. اقداماتی بعد از جراحی باید انجام دهید. این اقدامات هم توسط خانم همتی برای شما طراحی می شود. باید این اقدامات مو به مو انجام شود. این زمان برای شما بسیار حیاتی است و می تواند نتیجه جراحی را تا 40 درصد بهبود دهد.

سه ماه بعد از کاشت ابرو

نتیجه جراحی سه ماه بعد از کاشت ابرو

نتیجه جراحی بعد از سه ماه شگفت انگیز شده. خود زیباجو توقع همچین نتیجه ای نداشت. البته این عکس ها با رضایت ایشان در سایت قرار گرفت. دوستانی به دنبال بهترین نتیجه کاشت ابرو می باشند باید در انتخاب خود خیلی دقت کنند. بسیاری از کلینیک ها با استفاده از نام جعلی و نمونه کاهرای جعلی قصد در فریب زیباجو دارند. حتی هزینه کاشت ابرو را بسیار پایین در نظر می گیرند. اما شما باید نتیجه را ببینید. در این قسمت سه ماه بعد از کاشت ابرو برای زیباجو به نمایش در می آید. به ظرافت و تقارن ابرو و این طراحی منحصر به فرد دقت کنید. همین جزییات تفاوت بین کلینیک های زیبایی را مشخص می کند.سه ماه بعد از کاشت ابرو