تراکم کاشت موی بالا

زیباجویانی که به دنبال کاشت مو هستند یک سوال اساسی دارند. بیشترین سوالی که مردان در رابطه با کاشت مو می پرسند همین است. آیا بعد از کاشت مو تراکم بالا خواهد بود؟ یا به عبارت دیگر نقطه خالی یا کچلی معلوم است؟ پاسخ این سوال به عوامل زیادی بستگی دارد. خیلی از افراد را دیده اید که بعد از کاشت مو و بعد از مدت زیادی هنوز به تراکم خوب نرسیده اند. خانم همتی در این رابطه توضیحاتی می دهند. تراکم کاشت موی بالا در مردان به عنوان یک رزومه قوی برای مجموعه زیبایی به حساب می آید. اینکه یک کلینیک بتواند با برنامه ریزی دقیق یک جراحی کاشت مو با تراکم بالا انجام خیلی مهم است. البته هنوز افرادی هستند که به دنبال پایین ترین قیمت کاشت می گردند. به طور قطع به شما می گوییم کلینیک هایی که با قیمت پایین تبلیغات می کنند به دنبال خالی کردن جیب شما هستند. شما باید به این موضوع دقت کنید کنید که در برابر هزینه ای که می کنید چه خدماتی با چه کیفیتی دریافت می کنید.

تراکم کاشت بالاعوامل موثر در تراکم بالای مو

برای کاشت مو با تراک بالا عوامل زیادی موثر است. انتخاب کلینیک درست و معتبر با رزومه ی خوب, بانک موی قوی, انجام اقدامات قبل و بعد از عمل, استفاده از تجهیزات و مواد به روز و معتبر از عوامل موثر در افزایش تراکم مو است. شما باید یک مشاور زیبایی خبره داشته باشید تا بهترین راهنمایی رت به شما بدهد. در مجموعه آدینا خانم همتی شما را در کل مسیر کاشت همراهی می کند.

تراکم کاشت بالامراحل کاشت مو در آدینا تهران

برای کاشت مو ابتدا باید در جلسه حضوری مشاوره رایگان شرکت کنید. در این جلسه خانم همتی بانک موی شما را بررسی می کند. سپس شما باید تمام توقعات خود را از این جراحی به ایشان بیان کنید. خانم همتی بهترین طرحی که ژنتیک و صورت شما می آید را پیشنهاد می دهد. شاید به همین دلیل است که مجموعه آدینا به کاشت موی طبیعی معروف شده. یعنی کسی به این که شما کاشت مو انجام داده اید پی نمی برد. برای دریافت وقت مشاوره حضوری می توانید از طریق چت آنلاین سایت با خانم همتی مستقیما در اراتباط باشید.

تراکم کاشت بالا