نمونه جراحی پلک

جراحی پلک یک عمل زیبایی سرپایی محسوب می شود. این جراحی هم جنبه زیبایی و هم جنبه درمانی دارد. عمل افتادگی پلک با نام جراحی بلفاروپلاستی هم شناخته می شود. برخی افراد ژنتیکی افتادگی پلک دارند. اما با بالا رفتن سن پلک با مشکل افتادگی مواجه می شود. وقتی پوست شما کم کم شل شود افتادگی هایی در برخی نواحی به وجود می آید. همین موضوع سن شما را خیلی بالا تر از آنچه هستید نشان می دهد. خانم همتی در مجموعه زیبایی آدینا اطلاعات کاملی در رابطه با این جراحی سبک در اختیار شما می گذارد. خانم همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی در آدینای تهران فعالیت می کند. می توانید به راحتی و از طریق چت آنلاین مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. در ادامه یک نمونه کار جراحی پلک برای شما قرار می دهیم. می توانید کاهش سن را در چهره این زیباجو به وضوح ببینید.

نمونه جراحی پلک

همانطورکه مشاهده میکنید در ابتدا طرح اولیه روی پلک زیبا جو پیاده می شود. این مرحله خیلی حساس است. چون اگر بیشتر از مقدار مورد نیاز از پلک چشم برداشته شود زیباجو به مشکل می خورد. اگر کمتر از حد هم برداشته شود تغییری ایجاد نمی شود. تفاوت کلینیک های زیبایی در انجام عمل بلفاروپلاستی همین است. در مطلبی در رابطه با خطر انجام عمل افتادگی پلک صحبت کردیم.

 

نمونه جراحی پلک

در حین عمل زیباجو برای مدتی بیهوش می شود. پلک شکافته می شود. مقدار اضافی برداشته می شود. پلک دوباره بخیه می خورد. نکته اصلی در این قسمت است. بخیه به اندازه ای باید ظریف باشد که جای بخیه نماند. مشکل بسیاری از افرادی که این عمل را در کلینیک های ارزان انجام داده اند همین است. جای بخیه به اندازه ای مشخص است که زیباجو از انجام این عمل دلسرد می شود. اما ما در مجموعه زیبایی آدینا در تهران این ضمانت را به شما می دهیم که هیچ جای بخیه ای را بعد از عمل نمی بینید.

 

نمونه جراحی پلک

همان طور که در عکس قبل و بعد عمل بلفاروپلاستی می بینید سن زیباجو بسیار کاهش یافته. این عمل عوارض جانبی ندارد و سنین بالا هم مجاز به انجام این عمل می باشند. اگر کاندید این عمل هستید می توانید با خانم همتی مستقیم در ارتباط باشید. از مشاوره رایگان مجموعه آدینا در تهران استفاده کنید. از طریق چت آنلاین سوالات خود را از خانم همتی بپرسید. همچنین می توانید از هزینه این عمل مطلع شوید.