کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو بدون بیهوشی و با کمترین هزینه در آدینا

کاشت ابرو چیست؟

عمل کاشت ابرو نوعی جراحی زیبایی برای پرتر کردن ابروهای شماست. این یک روش دائمی است که می تواند مادام العمر باشد. جراح فولیکول های مو را از پوست سر به سمت ابروهای شما حرکت می دهد. زمان بهبودی نسبتاً سریع است، اما ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج کاشت ابرو را مشاهده کنید. خانم مرجان همتی در این مطلب به بسیاری از سوالات متداول شما در رابطه با کاشت ابرو بدون بیهوشی و هزینه کاشت ابرو پاسخ می دهد. کاشت ابرو یک عمل زیبایی دائمی برای پرتر نشان دادن ابروهای شما یا جایگزینی موهای از دست رفته است. جراح این روش را با استفاده از پیوند مو یا پوست سر برای جایگزینی موهای فعلی ابرو انجام می دهد.برای تماس مستقیم با خانم همتی برای مشاوره رایگان می توانید از طریق چت آنلاین سایت اقدام کنید.

پیوند ابرو نوعی عمل جراحی کاشت مو است که در آن جراح قطعه کوچکی از پوست سر شما را، معمولاً از بالای گوش، که می‌تواند بین دو تا ۱۵ فولیکول مو داشته باشد،برمی‌دارد. فولیکول های مو لوله هایی هستند که موهای شما را رشد می دهند. جراح پیوند مو را به ابروهای شما منتقل می کند. هنگامی که پوست شما پس از جراحی بهبود یافت، موهای روی ابروهای شما برجسته تر به نظر می رسند و نیاز به استفاده از آرایش یا مداد ابرو را کاهش می دهند.

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که ابروی خود را از دست داده اند، تاتوی ابروهای خود را کم رنگ کرده اند یا می خواهند ابروهای پرتر داشته باشند، ممکن است کاشت ابرو را انتخاب کنند. اگر شرایط پزشکی دارید که باعث ریزش مو می شود مانند تریکوتیلومانیا یا آلوپسی آره آتا یا اگر آسیبی مانند سوختگی یا تاسی روی پوست شما تأثیر گذاشته است، ممکن است بخواهید پیوند ابرو را انجام دهید.کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای پرتر نشان دادن ابروها به جای استفاده از آرایش برای پر کردن ابروها است. در حالی که این روش در بین زنان و افرادی که در بدو تولد به آنها زن اختصاص داده شده است رایج است، مردان و افرادی که در بدو تولد به آنها مرد اختصاص داده شده است، جراحی زیبایی را نیز انجام می دهند.

آیا کاشت ابرو در دنیا متداول است؟

کاشت ابرو نوعی کاشت مو است. بیش از 9500 روش کاشت مو در سال 2020 در ایالات متحده انجام شد.در بسیاری از کشورهای اروپایی این عمل در حال انجام است.حتی در کشور ترکیه این عمل بسیار متداول است.اما هزینه عمل کاشت در این کشورها بسیار بالاست.حتی بسیاری از مردم از سایر نقاط مثلا کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای این عمل به مجموعه زیبایی آدینا در تهران مراجعه می گنند.

آیا کاشت ابرو موثر است؟

بله، کاشت ابرو یک نوع جراحی زیبایی موفقیت آمیز برای بهبود پر شدن ابروهای شماست. نتیجه کاشت ابروی شما بستگی به این دارد که پیوند چقدر خوب انجام می شود – یعنی چقدر فولیکول های مو با مکان جدید خود سازگار می شوند. این می تواند تحت تأثیر سلامت کلی شما و نحوه مراقبت از پوست خود پس از جراحی باشد. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج را ببینید.اما اقدامات و پیگیری های قبل و در حین و بعد عمل بسیار مهم است.شاید انجام همین اقدامات موثر در مجموعه زیبایی آدینا در تهران است که این کلینیک را در ایران متمایز کرده.

اقدامات قبل عمل کاشت ابرو در مجموعه آدینا

قبل از عمل کاشت ابرو، شما با جراح زیبایی یا ارائه دهنده خود یک جلسه توجیهی خواهید داشت تا در مورد اهداف خود برای کاشت ابرو صحبت کنید. در طول این مشاوره، جراح شما دکتر مرجان همتی:

رشد مو روی ابروهای خود و محل ناحیه اهداکننده بالقوه پوست سر شما را بررسی می کند. ناحیه اهداکننده بخشی از پوست با فولیکول‌های مو روی پوست سر شما است که جراح شما در طول این عمل برداشته می‌شود تا موهای ابرو را جایگزین کند.از شما در مورد سابقه پزشکی، سابقه پزشکی خانوادگی، شیوه زندگی و داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید، سوال می کند.

در مورد انتظارات خود از جراحی صحبت کنید.در مورد خطرات احتمالی یا عوارض جانبی توصیه کنید.توضیح دهید که آنها از چه نوع بیهوشی استفاده می کنند، جراحی چقدر طول می کشد و چگونه باید برای جراحی آماده شوید.هنگامی که با جراح خود ملاقات می کنید، آنها به هر سوالی که ممکن است در مورد کاشت ابرو داشته باشید پاسخ خواهند داد تا نگرانی شما را کاهش دهند. همچنین باید برنامه ریزی کنید که بعد از جراحی شخصی شما را به خانه برساند. ممکن است در 24 ساعت اول پس از عمل به کمک در خانه نیاز داشته باشید، زیرا به استراحت زیادی نیاز خواهید داشت.

در طی عمل کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد؟

در طول عمل کاشت ابرو، می توانید انتظارات زیر را داشته باشید:

به شما یک داروی بیهوشی تزریق می شود که شما را می خواباند تا دردی احساس نکنید.جراح شما موهای ناحیه اهداکننده را کوتاه می‌کند تا دسترسی به آن آسان‌تر شود. ناحیه اهداکننده بخشی از پوست سر شماست که پزشک آن را برای پیوند به ابروهای شما برمی دارد.جراح شما گرافت های مو را از ناحیه اهداکننده با یک ابزار تیز مخصوص یا چاقوی جراحی برمی دارد. ناحیه اهدا کننده با بخیه بسته شده است.گرافت های مو پس از ایجاد شکاف در پوست شما در محل ابروهای شما قرار می گیرند تا جایی برای پیوند ایجاد شود. پس از اینکه پیوند در جای خود قرار گرفت، جراح ناحیه پیوند را به هم بخیه می‌زند.

مراقبت های بعد از عمل کاشت ابرو در مجموعه آدینا

پس از جراحی کاشت ابرو، می توانید همان روز به خانه بروید. به ندرت پس از کاشت ابرو یک شب در بیمارستان ماند.جراح شما دستورالعمل هایی را در مورد نحوه مراقبت از محل(های) جراحی خود به شما می دهد. برخی از دستورالعمل های مراقبت ممکن است شامل موارد زیر باشد:

بعد از جراحی استراحت کافی داشته باشید.بانداژ بپوشید تا زمانی که توصیه شود آنها را بردارید.تا زمانی که ارائه دهنده به شما بگوید ایمن است در فعالیت های شدید شرکت نکنید.داروهای مسکن را طبق تجویز پزشک مصرف کنید.برخی از بخیه ها باید برداشته شوند در حالی که برخی دیگر ممکن است پس از چند روز حل شوند.
هنگام شستن محل(های) جراحی خود مراقب باشید و احتیاط کنید.قرار ملاقات های بعدی را با خانم همتی بگذارید تا ببینید آیا پوست شما به درستی بهبود می یابد یا خیر.ریزش موهای تازه کاشته شده چند هفته پس از جراحی طبیعی است. این باعث می شود تا فضایی برای رشد موهای جدید ایجاد شود. ممکن است شش هفته تا چند ماه طول بکشد تا موهای جدید از ناحیه پیوند شده شما رشد کند.ما در آدینا این مراحل را برای شما برنامه ریزی می کنیم.

آیا کاشت ابرو بدون بیهوشی انجام میشود؟

کاشت ابروی طبیعی طی یک‌فرآیند ۴تا ۶ ساعته انجام میشود.با توجه به اینکه ریسک و عوارض بیهوشی در این متد حذف شده،عمل کاشت ابرو بدون بیهوشی و با بیحسی موضعی در ناحیه ی برداشت مو و کاشت ابرو انجام میشود.

آیا کاشت ابروی طبیعی درد دارد؟

کاشت ابروی طبیعی که کاشت ابرو بدون بیهوشی میباشد،یکی از ایمن ترین و دائمی ترین راه ها برای پرپشت کردن ابروهای ریخته شده می باشد. افرادی که قصد تغییر حالت ابروهای خود را دارند می توانند از این روش کاملا طبیعی استفاده کنند.ولی با تمام تغییرات زیبایی که ممکن است در چهره رخ دهد برخی افراد نگران درد این عمل می باشند.درد در کاشت ابرو کاملا بستگی به آستانه ی تحمل درد در افراد مختلف متفاوت می باشد.

آیا بعد از اتمام کاشت ابرو درد داریم؟

کاملا واضح است که بعد از گذشت زمان بی حسی و برگشت عصب،به دلیل ایجاد زخم در قسمت برداشت مو و کاشت ابرو  کاشت ابرو با کمترین هزینه فرد متوجه درد میشود.ممکن است این درد بیشتر در قسمت پشت سر در محلی که مو برداشت شده است تجربه شود.میزان دردی که ممکن است تجربه کنید در افراد مختلف متفاوت است.برای مثال فردی که کاشت ابروی خیلی پهنی درخواست کند به دلیل نیاز به موی بیشتر،باید حجم بیشتری از پوست برداشت شود.بنابراین ممکن است زخم بیشتری به نسبت فردی که درخواست کاشت ابروی نازک تر یا معمولی داشته ایجاد شود.بنابراین احساس و تجربه درد بعد از اتمام عمل امری طبیعی است.اما به راحتی با نسخه تجویز شده توسط پزشک کاملا این درد قابل کنترل است.شایان ذکر است که از لحظه شروع کار بعد تزریق بی حسی تا اتمام کاشت ابرو فرد هیچ دردی را تجربه نخواهد کرد.

 

روش انجام بی حسی در کاشت ابرو :

باید بدانید که کاشت ابرو بدون بیهوشی و  کاشت ابرو با کمترین هزینه بعد از پشت سر گذاشتن اولین مرحله یعنی،مرحله تزریق بیحسی با استفاده از سرنگ انسولین که بسیار ظریف است انجام میشود.قابل ذکر است که این کار به طرز باور نکردنی باعث می شود که دیگر متوجه هیچکدام از مراحل انجام کار نشوید.تمام مدت زمانی که تزریق بی حسی طول میکشد ۱ دقیقه در پشت سر در ناحیه برداشت مو وکمتر از ۱ دقیقه در ناحیه ی کاشت ابرو می باشد. عملکرد داروی بیحسی بلوک کردن گیرنده های درد است که طبق تجویز پزشک که با ترکیب داروهای لیدوکائین و… بین ۳ تا ۶ ساعت گیرنده های درد غیر فعال میمانند.می توانید برای مشاهده نمونه کارهای کاشت با تراکم بالا در تهران می توانید مطالب ما را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید