کاشت ابرو

مراقبت بعد کاشت ابرو که باید انجام دهید

خلاصه مطلب مراقبت های بعد از عمل کاشت ابرو

بنا به درخواست شما دوستان و زیباجویان عزیز در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با اقدامات قبل و مراقبت های بعد از جراحی کاشت ابرو توضیحاتی بدهیم. خانم همتی تمام این موارد را برای تمام زیباجویانی که در مجموعه آدینا تهران جراحی انجام می دهند شخصی سازی می کند. برای همین هر فردی مراقبت های مخصوص به خود را دارد. این بسته به شرایط بدنی فرد مشخص می شود. البته ما در این مطلب کلیات مراقبت بعد جراحی را شرح می دهیم. اما باید بدانید این برای همه صدق نمی کند. می توانید در جلسه رایگان مشاوره با خانم همتی شرکت کنید. ایشان تمام این موارد را برای شما شرح می دهند. برای تماس با خانم همتی می توانید از طریق چت آنلاین سایت استفاده کنید.

مراقبت بعد از جراحی ابرو چقدر طول می کشد ؟

شما بعد از تمام شدن جراحی نتیجه کار را به وضوح می بینید. اما این پایان کار نیست. شما در حال مشاهده 60 درصد از نتیجه کلی هستید. 40 درصد کار در مراقبت های بعد جراحی انجام می شود. مراقبت بعد از جراحی تا 9 ماه طول می کشد. اما تایم طلایی یا گلدن تایم مراقبت در واقع تا دو هفته اول است. 20 درصد کار باید در دو هفته اول بهبود یابد. 20 درصد باقی  در طی 9 ماه انفاق می افتد. مطمئن باشید با رغایت تمام این نکات از نتیجه کار شگفت زده می شوید. به گونه ای چهره قبلی خود را به خاطر نمی آورید. در ادامه به طور مفصل در رابطه با مراقبت های بعد از کاشت ابرو در طی برنامه زمانی مشخص توضیح می دهیم. همانطور که گفتیم خانم همتی برای هر فردی یک برنامه زمانی منحصر به فرد طراحی می کند. وظیفه شما به عنوان یک زیباجو انجام مو به موی تمام این دستورات است.

مراقبت بعد کاشت ابروبعد از عمل کاشت ابرو چه داروهایی باید مصرف کنیم ؟

همان طور که گفتیم بعد از عمل کاشت ابرو برای مدتی باید از دارو و غذاهای مخصوص استفاده کنید. اما دلیل استفاده از این دارو ها چیست؟ در ادامه به طور مختصر در رابطه با هریک از این دارو ها و تاثیر روی بدن صحبت می کنیم. باز هم به این توجه کنید که این دستورات با توجه به هر فردی متفاوت است. بدون دستور از این داروها استفاده نکنید. یکی از وجه تمایزات مجموعه آدینا تهران با سایر کلینیک های زیبایی در اقدامات قبل و بعد عمل کاشت است. ما در تمام این مراحل همراه شما هستیم. همچنین در تمام این مدت شما به وسیله خانم همتی چک می شوید. در ادامه به دارو ها اشاره می کنیم.

داروهای چرک خشک کن

همان طور که در مطلبی در رابطه با مراحل کاشت ابرو در آدینا تهران توضیح دادیم, مقداری از موهای شما از پشت سر برداشته می شود. البته بسته به روش کاشت این مراحل متفاوت است. اما به طور کلی ناحیه کاشت و برداشت با دارو بی حس می شود. این کار با کمی خونریزی همراه است. اما شما دردی ندارید. به دلیل ایجاد زخم روی ناحیه پشت سر و ابرو و برای جلوگیری از ایجاد عفونت باید برای مدتی آنتی بیوتیک یا چرک خشک کن استفاده کنید. البته بسته به بدن و شرایط زیبا جو باید از آنتی بیوتیک مناسب استفاده کرد. چون برخی افراد حساسیت دارویی دارند. این به تشخیص خانم همتی است. اما در ادامه دو مدل داروی چرک خشک کن که در بیشتر موارد استفاده می شود را معرفی می کنیم.

کپسول آنتی بیوتیک :
این دارو باید طبق دستور پزشک مصرف شود. این کپسول برای دفع عفونت های ناشی از جراحی کاشت ابرو است. به هر حال از بانک شما تعدادی مو برداشته شده و در ابروها کاشت شده. اگرچه اتاق جراحی ایزوله است اما نمی توان این مسئله را نادیده گرفت.به وجود آمدن عفونت در ناحیه زخم می توان برای زیبا جو مشکل ساز شود و خطرناک است.
سیتریزین :
در صورت خارش ابرو و یا ناحیه ی برداشت مو فرص ستریزین مصرف شود. تحت هیچ شرایطی ابرو هارو نخارونید. سیتریزن هم نوعی چرک خشک کن است. این دارو باید طبق دستور و در ساعات مشخص شده مصرف شود. نکته اساسی در مصرف داروهای آنتی بیوتیک نوشیدن آب خیلی زیاد است. شما در این مدت باید حدود 3 تا 4 لیتر آب بنوشید. فرد عادی دو لیتر آب در روز می نوشد.

مراقبت بعد کاشت ابرواز چه پمادی بعد از کاشت ابرو استفاده کنم؟

امکان دارد شما نیاز به یک پماد داشته باشید. برخی به اشتباه می گویند از ژل ابرو استفاده کنید. اما کاملا غلط است. شما در صورت نیاز باید طبق دستور از یک مدل پماد استفاده کنید. به این ترتیب که با یک برس یا شانه خیلی کوچک مانند شانه ابرو پماد را خیلی آرام به ناحیه کاشت بمالید. این کار باید خیلی خیلی آرام انجام شود تا ابرو ها نریزد. در صورت تجویز پماد استراتادرم توسط پزشک،ژل را از روز ۱۰ خیلی کم روی ناحیه کاشت شده استفاده کنید.

در هنگام درد بعد از کاشت ابرو چه دارویی استفاده کنم؟

بسته به بدن زیباجو اماکان دارد بعد از بی اثر شدن داروی بی حسی مقداری درد داشته باشید. بهتر است کمی این درد را تحمل کنید. چون زیاد طول نمی کشد. اما اگر نتوانستید درد را تحمل کنید می توانید طبق دستور پزشک از داروی ضد درد استفاده کنید. دو مدل داروی متداول برای شما تجویز می شود. شیاف دیکلوفناک و یا قرص کدئین در صورت درد مصرف کنید. البته در مصرف این دارو زیاده روی نکنید و تا می توانید از خوردن ان پرهیز کنید. درد کاشت ابرو دائمی نیست و خیلی زود بر طرف می شود.

داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو

همان طور که می دانید در کاشت ابرو موهای پشت سر برداشته می شود و در محل طراحی شده در ابرو کاشته می شود. باید ریشه های موی انتقال یافته خیلی خوب تقویت شود. در این صورت مو رشد می کند و ابرو های طبیعی خواهید داشت. یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید استفاده از داروهای تقویت ریشه مو می باشد. امروزه دارهای زیادی برای تقویت مو در داروخانه ها وجود درد. اما با توجه به نتیجه آزمایش شما باید از داروهای خاص خود استفاده کنید. ما در این قسمت چند داروی متداول برای تقویت ریشه مو معرفی می کنیم. اما در کل باید طبق دستور پزشک باشد. محلول تقویتی ابرو از روز ۵ به مدت ۹ ماه استفاده شود روی قسمت کاشت شده خیلی اروم بکشید تا رطوبت محلول جذب ابرو شود. کپسول تقویتی بکمپلکس را تا ۵ ماه شبی ۱ عدد مصرف کنید. کپسول تقویت مو را تا ۹ ماه پس از کاشت شبی ۱عدد مصرف کنید. می توانید از داروی بیوتن یا یونی زینک بعد صبحانه استفاده کنید. هم چنین می توانید آمپول بیتن دکسپانتول را هر 10 روز یک بار تزریق کنید. اما تمام این موارد با توجه به تشخیص پزشک است. سر خود کاری انجام ندهید. امکان دارد نتیجه عکس داشته باشد.

حمام کردن بعد از کاشت ابرو

یکی از سوالات متداولی که زیباجویان دارند استحمام بعد از کاشت مو می باشد. به مدت 5 روز نباید حمام بروید. اما بعد از 5 روز هنگام استحمام شامپو مخصوص شستشو به مدت ۲ هفته استفاده کنید.هر شب حمام کنید،سر را با شامپوی روزانه خود به این صورت که سر را عقب بگیرید تا کف شامپو سر روی ابروها نریزد و بعد ابرو ها رو با کمی اب خیس کنید. شامپو کف مخصوص را روی ابرو ها اسپری کنید و بعد از ۳ دقیقه آهسته و با فشار اب خیلی کم (قطره ای) شستشو دهید.(تا۱۴ روز)بعد از دو هفته به صورت عادی شستشو دهید .

مراقبت بعد کاشت ابرواستفاده از سرم سریتا بعد از کاشت ابرو

شاید این را شنیده باشید که بعد از کاشت ابرو باید از سرم سریتا استفاده کنید. این امر خیلی متداول است و اکثرا همین را تجویز می کنند. اما امروزه بیش از 100 مدل دارو و سرم تقویتی جدید به بازار آمده. شاید سریتا یک تجویز قدیمی و ارزان باشد. اما برای گرفتن بهترین نتیجه باید طبق دستور پزشک و جدید ترین دارو ها موها خود را تقویت کنید. خیلی بهتر است ابتدا یک آزمایش خون بدهید و سطح ویتامین و مواد معدنی داخل بدن را بدانید. پزشک طبق آزمایش شما داروهای تقویتی مورد نیاز را تجویز می کند. گاهی امکان دارد بدن شما نسبت به داروی تقویتی اشباع شده باشد. مصرف بیش از اندازه از دارو باعث اوردوز دارویی و ضرر زدن به بدن شما می شود.

آیا مزوتراپی بعد کاشت ابرو لازم است ؟

در ابتدا باید بدانید مزوتراپی چیست. مزوتراپی یک روش کم تهاجمی و تزریق مستقیم است. در این روش پزشک متخصص محلولی از داروهای تقویت ریشه مو را مستقیم به نواحی مورد نیاز تزریق می کند. اما این کار به تخصص و تجربه نیاز دارد. خیلی پیش آمده این روش نتیجه عکس داده. خیلی شنیدید که بعد از اینکه جلسات مزوتراپی تمام شده مو با شدت بیشتری ریزش می کند. اما این یک باور غلط است. دلیل ریزش بیشتر تزریق اشتباه یا محلول بی کیفیت است. در کل عوامل زیادی در این امر تاثیر دارد. اما بهترین کار انتخاب کلینیک درستی برای انجام مزوتراپی است. باید بدانید بعد از کاشت باید مدتی مزوتراپی کنید. البته بسته به ریشه موی شما دارد. اگر ریشه موی قوی داشته باشید این جلسات کمتر است. اگر ریشه موی شما ضعیف باشد باید طول درمان بیشتری داشته باشید. باز هم باید تحت نظر باشید. شما تا 9 ماه تحت نظر ما خواهید بود. شما باید به صورت حضوری یا از طریق واتس آپ با خانم همتی در ارتباط باشید. باید دائم از مراحل درمان خود عکس بگیرید و برای خانم همتی ارسال کنید.

خلاصه مطلب مراقبت بعد از کاشت ابرو

در این مطلب سعی کردیم تمام مواردی که باید بعد از جراحی کاشت ابرو را انجام دهید برای شما شرح دهیم. یکی از مزایای مجموعه آدینا تهران همین است. شما تا حدود یک سال بعد از جراحی هم زیر نظر ما هستید. دائم چکاپ می شوید. اگر مشکلی باشد به سرعت مشکل را برای شما حل می کنیم. خانم همتی به عنوان مشاور شما دائم نتیجه جراحی شما را چک می کند. اما این 50 درصد از کار است. شما باید خودتان هم تمام مراحل را به درستی و منظم انجام دهید. همان طور که گفتیم بلافاصله بعد از جراحی 60 درصد نتیجه را می بینید. 40 درصد کار با مراقبت بعد از عمل کاشت ابرو به دست می آید. اما این امر نیاز مند توجه و نظم شماست. مطمئن باشید ما بعد از جراحی تا یک سال در کنار شما هستیم. بعد از یک سال می توان گفت نتیجه جراحی کامل شده. البته که روتین های مراقبتی باید دائم ادامه پیدا کند. این کار پیری را در پوست و موی شما عقب می اندازد. اگر سوالی دارید می توانید در انتهای همین مطلب از خانم همتی بپرسید.

مراقبت بعد کاشت ابروتمام مراقبتهای بعد از کاشت ابرو

  • در ۱۴ روز اول هیچ ضربه ،آسیب به ابرو ها نزنید.
  • دو شب اول هنگام خواب زیر سر بلند تر باشه.
  • ۲۴ساعت اول روی چشم ها و روی پیشانی کمپرس سرد و بعد از آن در صورت تورم کمپرس گرم بذارید.
  • روز ۱۴ بعد از عمل بخیه ها کشیده شود.
  • از ماه دوم تا ماه نهم هفته ای ۲ الی ۳ شب هنگام خواب ابروها رو با روغن بادام تلخ چرب کرده و با هدبند ببندید تا صبح،این کار باعث میشه کمک کنید به ابرو ها تا با خواب خیلی طبیعی رشد کنه .
  • در دو هفته ی اول هر روز صبح پس از بیدار شدن حتما عکس از ابروی خود برای مشاورتون ارسال کنید.
در صورت ایجاد هر گونه سوال در رابطه با مراقبت های بعد از کاشت ابرو، پیشنهاد و یا انتقاد حتما با مجموعه آدینا و مستقیم با خانم همتی در تماس باشید.می توانید از طریق چت آنلاین سایت با خانم همتی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید