لیپوساکشن غبغب

مراقبت بعد از عمل غبغب

خلاصه مطلب مراقبت های بعد از عمل غبغب

بنا به درخواست شما زیباجویان در این مطلب در رابطه با مراقبت های بعد از عمل غبغب توضیحات کاملی می دهیم. خانم همتی تمام سوالات متداول شما عزیزان در رابطه با مراقبت های بعد از لیپوساکشن غبغب جمع آوری کردند. در این مطلب به تک تک این سوالات پاسخ می دهند. این مطلب می تواند مرجع کاملی برای مراقبت های بعد از عمل باشد. اگر پاسخ سوال خود را در این مطلب پیدا نکردید حتما در انتهای همین مطلب بیان کنید. پاسخ به سوالات شما در انتهای همن مطلب هم برای بهبود خدمات به ما کمک می کند. هم سایر زیباجویان از این سوالات بهره می برند. خانم همتی با حوصله و تخصص کامل به این سوالات پاسخ می دهند. شما زمانی بهترین نتیجه را از عمل جراحی میگیرید که مراقبت های بعد از آن را دقیق و درست انجام دهید. شما بعد از عمل تنها 60 درصد از نتیجه کار را مشاهده می کنید. 40 درصد از نتیجه تا یکسال طول می کشد. با انجام دقیق مراقبت ها می توانید از نتیجه عمل بعد از یک سال شگفت زده شوید. تفاوت کلینیک های زیبایی هم در برنامه ریزی برای زیباجویان است. خانم همتی در مجموعه آدینا برای هر زیباجو برنامه مراقبت بعد از عمل مختص به خودش را طراحی و ارائه می دهد. چون تایپ بدنی هر فردی با هم متفاوت است. نمی توان از یک برنامه مراقبتی برای چندین نفر استفاده کرد. تفاوت کلینیک های زیبای در همین مراقب ها و برنامه ریزی هاست. شما در مجموعه زیبایی آدینا تهران تا یکسال تحت نظر خانم همتی هستید. باید در طی این مدت طبق برنامه خانم همتی تمام کارهای مراقبتی را انجام دهید. برای تعیین وقت مشاوره رایگان می توانید از طریق چت آنلاین سایت با خانم همتی در تماس باشید.

مراقبت بعد از عمل غبغبسوالات متداول در رابطه با مراقبت بعد از عمل غبغب

روزانه تعداد زیادی از زیباجویان از خانم همتی در رابطه با عمل لیپوساکشن غبغب و مراقبت های بعد از سوالاتی می پرسند. ما پر تکرار ترین سوالات را جمع آوری کردیم. پاسخ تمام این سوالات به طور کامل در این مطلب داده می شود. در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید می توانید در انتهای همین مطلب سوال خود را بپرسید. همچنین می توانید از طریق چت آنلاین سایت مستقیم با خانم همتی در تماس باشید.

تا چند وقت بعد از عمل لیپو غبغب باید گن بست ؟

این سوال بسیاری از دوستان زیباجو است. بهتر است بدانید عمل لیپو غبغب یک عمل سرپایی محسوب می شود. بدین معنی که بدون بیهوشی تحت عمل قرار میگیرید. این عمل بین 1 تا 2 ساعت زمان می برد. فقط از داروهای بی حسی موضعی استفاده می شود. اما بعد از تخلیه چربی غبغب مقداری پوست اضافه داریم. این مقدار قابل چشم پوشی است. نیازی به جراحی نیست. برای اینکه بهترین نتیجه حاصل شود و پوست اضافه ای نماند زیباجو برای مدتی باید از گن های مخصوص استفاده کند. گن ها مانع تجمع دوباره چربی در ناحیه زیر گردن می شود. همچنین باعث ریکاوری سریع تر در ناحیه غبغب می شود. اما سوال اصلی اینجاست. تا چه زمانی باید از گن استفاده کرد؟ شما باید بین 2 تا 4 هفته بسته به میزان چربی خارج شده از گن های مخصوص استفاده کنید. اکثر داروخانه ها این گرن مخصوص را دارد. می توانید از مجموعه آدینا هم این گن را خریداری کنید.

مراقبت های بعد از عمل ساکشن غبغب

بعد از هر جراحی که انجام می دهید باید زمانی را برای ریکاوری و استراحت داشته باشید. به این مدت دوران نقاهت می گویند. در دوران نقاهت باید دوره درمانی را درست انجام بدهید. به دستور پزشک باید مقداری دارو هم مصرف کنید. این داروها برای جلوگیری از ایجاد عفونت و جلوگیری از به جای ماندن جای زخم است. چود لوله ساکشن از سوراخ خیلی ریزی در زیر گردن وارد می شود. اما جای این سوراخ با مراقبت های درست خیلی زود خوب می شود. حتما دارو ها را طبق نظر پزشک و خیلی مرتب مصرف کنید. آب زیادی بنوشید. از مایعات زیادی استفاده کنید. سعی کنید از غذاهای رقیق مانند سوپ استفاده کنید. از میوه هایی که برای بهبود زخم مناسب است استفاده کنید. میوه هایی مانند آناناس می تواند گزینه خوبی باشد. تا چند روز اول اصلا از لوازم آرایشی استفاده نکنید. پوست در این زمان خیلی حساس است. در محیط های آلوده وارد نشوید. بهتر است دو هفته اول را در منزل سپری کنید. مشکلی برای انجام امور روزانه نخواهید داشت. اما باید از کارهای پر فشار پرهیز کنید. شما زمانی بهترین نتیجه را میگیرید که تمام این اقدامات بعد از عمل را درست رعایت کنید.

عوارض بعد از عمل غبغب چیست ؟

همان طور که می دانید هر عمل جراحی عوارض خاص خود را دارد. اما شما باید با اقداماتی این عوارض را به حداقل برسانید. جراحی لیپو ساکشن غبغب یک عمل سرپایی محسوب می شود. به این دلیل که در آن از داروی بیهوشی استفاده نمی شود. همچنین بعد از اتمام جراحی می توانید به منزل مراجعه کنید. مهمترین عوارض بعد از عمل غبغب ورم ناشی از جراحی در ناحیه گردن است. اما با انجام مراقبت ها می توانید ورم را خیلی زود از بین ببرید. ورم ناشی از جراحی غبغب معمولا تا 2 ماه می ماند. البته نه به اندازه روز اول. ولی این ورم خیلی آرام از بین می رود. راه هایی برای بهبود سریع این ورم وجود دارد. گرفتن دوش آب سرد یا کمپرس آب سرد یکی از کارامد ترین روش هاست. همچنین باید از گن ها مخصوص استفاده کنید. جای زخم ها هم مدتی طول می کشد از بین برود. اصلا عجله نکنیدبرانامه ریکاوری شما توسط خانم همتی شخصی سازی می شود. هرکس برنامه و اقدامات بعد از عمل خاص خود را دارد. این مورد یکی از خدمات ویژه مجموعه آدینا برای زیبا جویان است. همچنین در دوران نقاهت باید با خانم همتی در تماس باشید. ایشان روند درمان شما را چک می کنند.

نحوه خوابیدن بعد از ساکشن غبغب

همان طور که گفتیم یکی از عوارض بعد از جراحی غبغب ورم در ناحیه گردن و غبغب است. برای کاهش این ورم باید درست بخوابید. برای چند روز اول باید با گن مخصوص بخوابید. باید سر شما بالا تر از بدن باشد تا خون درست در جریان باشد. همچنین به ناحیه جراحی نباید فشار بیاورید. نباید روی شکم یا پهلو بخوابید. برای خوابیدن بعد از ویزر لیپوو غبغب لازم است تا کمی شیبدار دراز بکشید. در این شرایط ریسک بروز تورم کاهش می‌یابد.

گن بعد از عمل غبغب را از کجا بخرم ؟

گن های مخصوص بعد از جراحی باید بعد از جراحی تهیه شود. تعدادی از این گن ها در مجموعه آدینا موجود است. اما اگر موجود نبود اصلا نگران نباشید. می توانید این گن ها را از اکثر داروخانه ها تهیه کنید. قیمت زیادی هم ندارد. استفاده از این گن اجباری است و حتما از همراه خود بخواهید این گن را برای بعد از عمل شما تهیه و آماده کند. ترجیحا از گن کس دیگری استفاده نکنید. خود این کار باعث عفونت می شود.

مراقبت بعد از عمل غبغبدلیل کج شدن لب بعد از ساکشن غبغب

برای برخی از زیباجویان اتفاق افتاده که بعد از اتمام جراحی لیپوساکشن غبغب قسمتی از لب کج شده. این اتفاق خیلی کم رخ می دهد. اما اصلا جای نگرانی نیست. در برخی افراد اماکان دارد مقداری به عصب های صورت فشار بیاید. تحت فشار قرار گرفتن عصب باعث می شود برخی جاهای صورت دچار کجی شود. برای لبها خیلی این اتفاق می افتد. از آنجایی که عصب خیلی دیر درست می شود امکان دارد مقداری طول بکشد تا این کجی درست شود. حدود ده تا 15 روز این مشکل را دارید. اما به مرور خود عصب صورت درست می شود و حالت عادی میگیرید. البته به محض اینکه این مشکل را رویت کردید باید به پزشک خود گزارش دهید. می توانید مسقیم با خانم همتی در تماس باشید. ایشان تمام بررسی ها را انجام می دهند. تا زمان بهبود کامل کارهای درمانی شما پیگیری می شود.

جراحی لیپوساکشن غبغب در آدینا تهران

یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید انتخاب کلینیک درست برای انجام جراحی لیپوساکشن غبغب است. گول تبلیغات را نخورید. در برخی تبلیغات مشاهده شده این جراحی با قیمت پایین و حتی به صورت قسطی انجام می شود. اما باید بدانید استفاده از مواد بی حسی درجه یک انجام جراحی توسط پزشک فوق متخصص اقدانات و پیگیری های قبل و بعد از عمل کادر درمان مجرب فضای ایزوله اتاق جراحی و سایر موارد هزینه بر است. وقتی شما به یک جای ارزان مراجعه می کنید مطمئنا یک سری از این خدمات را دریافت نمی کنید. باید به این نکته دقت کنید شما تنها یک بار قرار است این جراحی را انجام دهید. پس باید به بهترین شکل انجام شود. در غیر این صورت تا آخر عمر پشیمان می شوید. شما در مجموعه ادینا تهران از ابتدا تا انتها و مدتها بعد از جراحی زیر نظر خانم همتی هستید. ایشان تمام هماهنگی ها و برنامه ریزی های مختص شما را برای انجام یک جراحی با کیفیت انجام می دهند. برنامه اقدامات بعد از عمل غبغب مختص شما نوشته می شود. پیگیری روند درانی شما بر عهده ایشان است. البته به این نکته دقت کنید که خود شما باید این اقدامات و برنامه ریزی ها را مو به مو انجام دهید و گزارش کار خود را به خانم همتی بدهید. هر مشکلی دیدید باید خیلی زود به خانم همتی انتقال دهید. برای دریافت نوبت مشاوره رایگان می توانید از طریق چت آنلاین با ایشان در تماس باشید.

نمونه جراحی غبغب در آدینا تهران

ما در مجموعه آدینا تعداد زیادی مراجعه کننده داریم . برای همین در این سایت اقدام به جمع آوری تمام جراحی هایی که در آدینا انجام شده کردیم. تمام این جراحی ها در غالب نمونه کا برای شما قرار گرفته. برای مشاهده تمام نمونه کارها و جراحی های انجام شده در آدینا تهران می توانید به قسمت نمونه کار در منوی سایت سر بزنید. مثلا برای مشاهده نمونه جراحی های غبغب که در ادینا تهران انجام شده می توانید از این لینک وارد شوید. همچنین می توانی به پیج اینستاگرام آدینا سر بزنید و در جریان آخرین تخفیفات هم قرار بگیرید. برای دریافت مشاوره رایگان و تماس مستقیم با خانم همتی می توانید از طریق چت آنلاین سایت اقدام کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید