کاشت مو

بهترین سن برای کاشت مو اقایان

آیا سن در کاشت مو تاثیر دارد ؟

در این مطلب قصد داریم به یک سوال اساسی در رابطه با بهترین سن برای کاشت مو اقایان پاسخ دهیم. این مطلب به کمک خانم همتی منتشر می شود. خانم همتی به عنوان بهترین مشاور زیبایی در مجموعه آدینا در تهران فعالیت می کند. شما می توانید از مشاوره رایگان آدینا بهره مند شوید. برای استفاده از مشاوره رایگان باید از طریق چت آنلاین سایت با خانم همتی در اراتباط باشید.خانم همتی تمامی سوالات مربوط به هزینه کاشت مو و تراکم کاشت مو و سن مناسب برای کاشت مو را پاسخ می دهد. اما دقدقه اصلی آقایان در این روز ها انجام بهترین جراحی کاشت مو می باشد. با افزایش چشم گیر کلینیک های زیبایی در ایران مسئله اصلی انتخاب بهترین مجموعه برای کاشت مو می باشد. می توانید در انتهای همین مطلب سوالات خود را در رابطه با سن کاشت مو مطرح کنید. این سوالات به سایر زیباجویان کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشند. در ادامه به سوال اصلی در رابطه با بهترین سن برای کاشت مو اقایان می پردازیم.

دلیل ریزش مو در آقایان

ریزش مو در آقایان یک امر طبیعی است. البته ریزش مو دلالیل زیادی دارد. هم در خانم ها و هم در آقایان اتفاق می افتد. در این قسمت به دلایل اصلی ریزش مو اشاره می کنیم. ریزش مو از قدیم در موجودات اتفاق می افتد. حتی ریزش در حیوانات هم مشاهده شده. اما با مطالعات روی بدن انسان ها دلیل ریزش مو چند دلیل اصلی دارد. دلیل اول مشکل ژنتیکی در انسان می باشد. دلیل بعدی ریزش به دلایل خارجی مانند حادثه یا شوک شدید عصبی می باشد

شما ابتدا باید ریشه یابی کنید.بعد از پیدا کردن ریشه ی موضوع اقدام به پیشگیری یا درمان ریزش موی سر کنید.این مراحل باید به ترتیب انجام شود.این کار در مجموعه تخصصی کاشت موی آدینا توسط بهترین متخصصان برای شما انجام می شود.شاید بتوان گفت وجه تمایز مجموعه آدینا در تهران با سایر کلینیک های زیبایی همین است.ما به عمل زیبایی شما به چشم عمل درمانی نگاه می کنیم و قصد داریم مشکل را ریشه ای درمان کنیم.برای همین کیفیت کار در آدینا با سایر مجموعه ها به حد زیادی متفاوت است.

سن کاشت موریزش مو یک اتفاق نسبتاً رایج است. در حالی که این بیماری در بزرگسالان مسن‌تر شایع‌تر است، هر کسی از جمله کودکان می‌تواند آن را تجربه کند.طبق گفته آکادمی پوست آمریکا (AAD) ریزش بین 50 تا 100 تار مو در روز معمول است. با حدود 100000 تار مو روی سر، آن ریزش کوچک قابل توجه نیست. موهای جدید به طور معمول جایگزین موهای از دست رفته می شوند.

اما همیشه این اتفاق نمی افتد.ریزش مو می تواند به تدریج در طی سال ها ایجاد شود یا به طور ناگهانی اتفاق بیفتد. بسته به علت زمینه ای، ممکن است موقت یا دائمی باشد.آیا می‌خواهید بفهمید که آیا واقعاً در حال ریزش مو هستید یا فقط ریزش معمولی را تجربه می‌کنید؟ مطمئن نیستید که آیا زمان مراجعه به پزشک فرا رسیده است؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد ریزش مو و نحوه مدیریت آن به مشاوران آدینا مراجعه کنید. در مطلب دیگری در رابطه با دلیل ریزش مو در آقایان به طور کامل صحبت کردیم.

ریزش به دلیل بیماری

گاهی انسان به دلیل برخی بیماری های پوستی و ژنتیکی موها خود را از دست می دهد. مثلا برای درمان سرطان باید مراحل شیمی درمانی را بگذراند. این روش درمانی باعث ریزش موی شدید و تحلیل بدنی می شود. اما بعد از طی شدن مراحل درمان مو دوباره رشد می کند. البته مدت زیادی طول می کشد تا به تراکم بالا برسد. بیماری های دیگری هم روی ریزش مو در آقایان و خانم ها تاثیر دارد. بیماری آلوپسی یکی از بیماری های شایع در انسان است. بدن فرد مبتلا ریشه مو را به عنوان یک خطر می شناسد و سعی در از بین بردن آن می کند. سیستم دفاعی بدن خود باعث ریزش مو می شود. هنوز درمان قطعی برای آلوپسی پیدا نشده. بیماری های پوستی دیگری هم باعث ریزش مو می شود. این بیماری باعث ریزش سکه ای مو می شود. ریزش سکه ای بیشتر در قسمت ریش مردان شایع است. خوشبختانه این بیماری قابل درمان است و می توانید نواحی بی مو را با روش های کاشت ترمیم کنید. بیشترین ریزش مو در سن زیر 25 سال به این دلیل

ریزش مو به دلایل خارجی

گاهی به دلیل بروز حادثه امکان دارد مو ریزش کند. حتی احتمال دارد به دلیل سوختگی در ناحیه پوست دیگر مویی نروید. مثلا امکان دارد در حادثه رانندگی دچار سوختگی یا کنده شدن پوست شوید. کاشت مو برای این افراد کمی سخت است. باید پوست کاملا ترمیم شود. در غیر این صورت کاشت مو به درستی انجام نمی شود. از دلایل دیگر ریزش مو در مردان و زنان فشارهای عصبی است.

این فشارها اگر به صورت شوک روحی وارد شود باعث ریزش مو می شود. در مواردی تمام موهای صورت فرد مانند ابرو و مژه هم ریخته. به طور کلی قبل از جراحی کاشت مو باید اول دلیل آسیب شناخته و بر طرف شود. در غیر این صورت جراحی موفقی ندارید. در قسمت مشاوره رایگان سایت آدینا می توانید تمام این دلایل را به خانم همتی بگویید. ایشان بهترین راهنمایی را برای کاشت مو به شما میدهد.

سن کاشت موبهترین سن کاشت مو در آقایان

بیشترین سوالی که زیباجویان مطرح می کنند را بررسی می کنیم. بهترین سن برای کاشت مو اقایان چه زمانی است. این اولین سوالی است که به ذهن زیباجو می رسد. البته که سوال درستی است. چون باید ریزش مو به حالت پایدار رسیده باشد. ما در مجموعه آدینا تهران به این سوال پاسخ می دهیم. برای کاشت مو در مردان باید یک سری اقدام قبل جراحی انجام شود. در ابتدا باید در جلسه مشاوره رایگان به صورت حضوری یا آنلاین شرکت کنید. خانم همتی وضعیت تراکم و بانک موی شما را بررسی می کند. در موارد نادر امکان دارد شما کاندید کاشت مو نباشید. این موضوع به دلیل ریزش موی شما بستگی دارد. تمام این موارد توسط خانم همتی بررسی می شود.

به طور میانگین بهترین سن برای کاشت مو اقایان بین سن 25 تا 30 سال است. کاشت مو در سن پایین امکان پذیر نیست. زیرا امکان دارد بدن فرد ریشه های مو را پس بزند. فردی به مجموعه آدینا مراجعه کرده بود که از کاشت موی خود راضی نبود. این فرد کاشت مو را در 20 سالگی انجام داده بود. اما بدن ریشه های مو را پس زد و تراکم کمی به جای ماند.

کاشت مو در مردان

کاشت مو در مردان امروزه خیلی باب شده جالب است بدانید که ایران قطب کاشت مو در خاور میانه و منطقه است. هرساله زیباجویانی از سراسر دنیا به ایران مراجعه می کنند. عوامل زیادی در نتیجه کار کاشت موی مردانه موثر است. طراحی یک مدل موی مردانه از نکات بسیار مهم است. یکی از عواملی که مجموعه آدینا را از سایر کلینیک ها جدا می کند طراحی بهترین مدل موی مردانه برای زیباجو است. طراحی بر اساس چهره زمان قبل ریزش موی فرد و با توجه به فرم صورت زیباجو انجام می شود.

این مرحله باید به گونه ای باشد که چهره فرد از حالت طبیعی خارج نشود. طراحی کاشت موی مردانه سلیقه و تجربه زیادی لازم دارد. اگر میبینید چرهره فرد بعد از جراحی کاشت موی مردانه کمی نا متعارف و مصنوعی است برای طراحی کاشت موی ضعیف است. این نکات جزیی و ریز می تواند نتیجه جراحی را تغییر دهد. ما در مجموعه آدینا در تهران تمام اقدامات قبل و بعد و در حین جراحی کاشت مو را به برای زیبا جو انجام می دهیم. جراحی طبق یک برنامه ریزی دقیق انجام می شود. برای همین بهترین نتیجه کاشت مو در آدینای تهران صورت می گیرد.

کاشت مو در سن پایین

قصد داریم در این قسمت به بهترین سن کاشت مو در آقایان اشاره کنیم. اما قبل آن باید به راه های کنترل ریزش مو زیر 25 سال اشاره کنیم. با وجود اینکه ریزش مو ارثی است اما می توانید روند آن را کند کنید. حتی در مواردی مشاهده شده علاوه بر جلوگیری از ریزش تراکم مو بیشتر هم شده. روش های درمانی به صورت طبیعی وجود دارد. یکی از عواملی که باعث ریزش مو در مردان می شود تغذیه است. برای جلوگیری از ریزش مو ابتدا باید غذاهایی که باعث ریزش می شود را قطع کنید. توصیه اکید داریم کاشت مو در سن 22 تا 25 سالگی انجام ندهید. تا این سن هنوز ریزش مو قطع ادامه دارد. همچنین امکان جلوگیری از ریزش مو هم وجود دارد. اگر به موقع اقدام کنید می توانید با تغذیه مناسب و کاهش استرس بدنی از ریزش مو تا 25 سالگی جلوگیری کنید.

دلیل ریزش مو در سن بلوغ

اگر ریزش مو در شما ارثی است نباید از داروهای استروییدی استفاده کنید. یکی از دلایل اصلی ریزش مو در آقایان افزایش سطح تستسترون در بدن فرد است. زمانی که فرد وارد سن بلوغ می شود سطح تستسترون در بدن به شدت افزایش پیدا می کند. ریشه برخی موها به این افزایش سطح حساس است و به شدت ضعیف می شود. برای همین به مرور می ریزد ولی دوباره جای آن پر نمی شود. برای گاهش سطح ریزش مو می توانید از داروهای گیاهی یا تغییر در برنامه غذایی استفاده کنید. در مطلبی در رابطه با پر پشت کردن طبیعی مو صحبت کردیم. در ادامه به راه های تقویت ریشه مو اشاره می کنیم. توضیحات تکمیلی را در مطلب دیگری بخوانید.

1-حرارت سشوآر را کم کنید.2- ویتامین های مفید بیشتری مصرف کنید 3-کمتر از شامپو استفاده کنید. 4-پوست سر خود را به آرامی ماساژ دهید. 5- پروتئین های مفید بیشتری بخورید 6-ماسک زرده تخم مرغ درست کنید.7- از دوش آب ولرم استفاده کنید.8- معجون آلوئه را بمالید.9- از حوله ی خیلی نرم  برای خشک کردن مو استفاده کنید.10-روغن درمانی را امتحان کنید.

اگر احساس می کنید تراکم موهای شما کم شده اصلا نگران نباشید. شما ابتدا باید عوامل کم شدن تراکم را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن علت باید عامل ریزش را برطرف کنید و بعد اقدام به تقویت ریشه مو کنید. بسیاری از بیماری های مو قابل درمان است. حتی امروزه عوامل ژنیکی هم قابل درمان است.

عکس کاشت مو در آدینا

وقتی شما تصمیم به کاشت مو میگیرید یقینا تحقیقات خود را شروع می کنید. شما در ابتدا هزینه کاشت مو را جستجو می کنید. سپس نمونه کاشت مو را در کلینیک ها بررسی می کنید. سپس به کلینیک مراجعه می کنید. اما یک نکته را در نظر داشته باشید. برخی کلینیک های زیبایی برای جذب زیبا جو  قیمت های پایینی برای کاشت مو ارائه می دهند. اما نکته اصلی این است که کاشت مو با چه هزینه ای و با چه تراکمی انجام می شود. معمولا هزینه های پایین برای تراکم کاشت کم است. این موضوع را در نظر بگیرید که شما تنها یک بار در عمر خود مجاز به انجام کاشت مو هستید. برای همین باید بهترین نتیجه رقم بخورد.

مشاوره رایگان در آدینا

برای راهنمایی بهتر شما زیباجویان مطالب مختلفی در رابطه با سن کاشت مو در آقایان و خانم ها و روش های کاشت مو و مطالب دیگر منتشر کردیم. تمام تلاش ما آگای رسانی به زیباجویان و انجام کاشت مو با بهترین قیمت و بالا ترین تراکم است. در سایت قسنتی را با عنوان نمونه کار قرار دادیم. در این قسمت عکس نمونه کاشت مو برای مردان و زنان که در مجموعه آدینا تهران انجام شده قرار دارد. عکس قبل و بعد جراحی کاشت مو به شما تغییرات را از لحظه اول نشان می دهد. حتما از این قسمت دیدن کنید. می توانید از مشاوره رایگان آدینا تهران استفاده کنید. خانم همتی تمام موارد را بررسی می کند و بهترین راهنمایی را به شما می کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید