دوره های آموزشی

آموزش کاشت مو با درآمد بالا در آدینا تهران

خلاصه مطلب آموزش کاشت مو در آدینا

ما در مجموعه آدینا در تهران خدمات زیبایی زیادی به زیباجویان عزیز ارائه می دهیم. اما بخش جدیدی در این مجموعه در حال احداث است. ما در مجموعه آدینا در تهران اقدام به آموزش کاشت مو و ابرو کردیم. این آموزش ها به صورت حضوری و تئوری است. تمامی آموزش ها زیر نظر خانم مرجان همتی انجام می شود. این پکیج آموزشی به گونه ای طراحی شده که دانشجوها خیلی زود به درآمد می رسند. حتی از دانشجویان نخبه در مجموعه آدینا دعوت به همکاری می شود. دوستان علاقه مند به این رشته می توانند برای اطلاعات بیشتر از طریق چت انلاین سایت مستقیم با خانم همتی در تماس باشند. در ادامه خلاصه ای از سر تیترهای دوره آموزش کاشت مو و ابرو در مجموعه آدینا تهران ارائه می شود.

دوره آموزش کاشت مو شامل چه مواردی است؟

ما در این دوره سعی داریم تا مطالب را به صورت تئوری و عملی به شما علاقه مندان اموزش دهیم. از آنجایی که مراجعه کننده زیادی برای کاشت مو به آدینا مراجعه می کنند, می توانید به صورت حضوری بالای سر بیمار حضور پیدا کنید. ابتدا باید دوره های آموزش تئوری را با موفقیت سپری کنید. بهتر است مدرک تجربی داشته باشید تا علوم پیش نیاز این دوره را بدانید. اما اگر هم مدرک تجربی ندارید نگران نباشید. در حد پیش نیاز برای شما توضیحاتی ارائه می شود. بعد از گذراندن دوره مقدماتی نوبت به دوره عملی می رسد. در دوره عملی شما به صورت دستیار وارد اتاق عمل می شوید. در کنار استاید و دکتر تمام مراحل جراحی را حضوری می بینید. بعد از گذارندن دوره عملی می توانید به عنوان کارآموز در مجموعه آدینا حضور داشته باشید این یک رزومه قوی برای شما به حساب می آید. بالافاصله بعد از دوره وارد بازار کار می شوید و می توانید از این راه کسب درآمد داشته باشید. در ادامه به توضیح مختصری از سر فصل های دوره تئوری و عملی برای شما قرار دادیم. بری کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره آموزشی کاشت مو در آدینا می توانید زا طریق چت آنلاین با خانم همتی در تماس باشید.

آموزش تئوری کاشت مو در آدینا

در مرحله اول باید دوره تئوری را گذراند، بنابراین مقدمه‌ای در مورد ایمپلنت مو با استفاده از تکنیک استخراج یا برداشتن واحد فولیکولی (FUE) و نواری (FUT) را آموزش خواهید دید. این ماژول موضوعات زیر را پوشش می‌دهد:
1. در بخش تئوری با تئوری‌های مربوط به مو، پوست سر و همچنین کاشت مو آشنا خواهید شد.
2. ضوابط و قوانین طراحی ابرو و ارزیابی پیوند ابرو را خواهید آموخت.
3. اصول و تکنیک‌های خاص و همچنین فرآیند پیوند در مناطق انتخابی را می‌آموزید.
4. تاریخچه جراحی کاشت ابرو
5. آناتومی و فیزیولوژی پوست ابرو
6. طبقه بندی آلوپسی‌ها
7. سابقه پزشکی زیباجو
8. ارزیابی زیباجو و تشخیص قبل از عمل، بررسی علائم و عوارض جانبی
9. آموزش و معرفی روش‌های FUE و FUT
10. تجهیزات مورد استفاده برای جراحی
11. کادر مورد نیاز برای پیوند مو
12. مشاوره اولیه و آمادگی قبل از عمل
13. موارد مرتبط با بیهوشی و آرامبخشی
14. مراحل کاشت ابرو
15. بهبودی پس از پیوند
16. پیگیری‌های پس از کاشت
17. عواقب و عوارض محتمل
18. مطالعات موردی پیچیده
19. معرفی بازار کاشت مو

آموزش کاشت موتوضیحات تکمیلی دوره تئوری

به طور کلی در دوره اول آموزش کاشت مو و ابرو، هنرجویان با استفاده از مواد آموزشی مانند جزوه‌ها، فایل‌های صوتی و تصویری و … دانش بنیادی را کسب می‌کنند. سخنرانی‌های مدرس با بحث‌های تعاملی دنبال می‌شود که در آن هنرجویان می‌توانند از استاد راهنما سؤال بپرسند و همچنین این فرصت را دارند که بر روی مدل‌های پوستی تمرین کنند. طی مرحله تئوری مهارت‌های ضروری را قبل از شروع یک جلسه درمانی واقعی را به دست خواهید آورد.

دوره آموزش عملی کاشت مو در آدینا

آموزش عملی شامل تکنیک استخراج، آماده سازی، برش و کاشت فولیکول‌ها می‌باشد. این بخش از آموزش بر روی موضوعات زیر متمرکز خواهد بود:
1. آماده سازی تجهیزات مورد نیاز
2. آماده سازی وسایل بیهوشی و یا بی حسی
3. آموزش تکنیک‌های حفظ بیهوشی در طول عمل
4. آموزش بخش آرام بخشی زیباجو و داروهایی که برای آرام بخشی استفاده می‌شود و حفظ آرامبخشی طی عمل
5. آماده سازی محل بانک مو و منطقه کاشت ابرو
6. آموزش تکنیک‌های نیدل زدن ابرو
7. استخراج واحد فولیکولی، استخراج دستی و سیستمیک
8. پیشگیری از خونریزی
9. تکنیک‌های حفظ فولیکول موی اهداکننده
10. آموزش تکنیک قرار دادن واحدهای فولیکولی در منطقه تحت درمان
11. نحوه برخورد با شرایط پیچیده
12. یادگیری مراقبت و پیگیری‌های لازم بعد از پیوند ابرو

آموزش کاشت مواطلاعات تکمیلی دوره کاشت مو

اگر به حوضه زیبایی علاقمند هستید رشته کاشت مو می تواند بسیار جالب باشد. نیاز به کاشت مو روز به روز زیاد تر می شود. برای همین بازار کار خوبی دارد. شما با گذراندن این دوره می توانید با خیال راحت وارد بازار کار شوید. همچنین می توانید به عنوان کارآموز با آدینا همکاری کنید. اگر قصد مهاجرت دارید این رشته میتواند سکوی پرتاب شما باشد. البته باید بدانید دوره های تکمیلی و آکادمیک هم باید بگذرانید. اما برای شروع می توانید این دوره را بگذرانید. ما در تمام این دوره در کنار شما هستیم. شما مستقیما با دکتر و دستیار های ایشان در طول جراحی همراه هستید و وظایفی بر عهده می گیرید. این کار به حوصله و علاقه زیادی نیاز دارد. برای همین سعی کنید با تمرکز تمام وارد این دوره شوید. همچنین قبل از اینکه تصمیم بگیرید این دوره آموزشی کاشت مو را بگذراید در یک جلسه مشاور رایگان با خانم همتی شرکت کنید. در این جلسه هدف خود را از گذراندن این دوره بیان کنید. خانم همتی تمام راهنمایی های مورد نیاز شما را انجام می دهند. و دید شما را نسبت به این شغل پردرآمد و وقت گیر باز می کند.

هزینه دوره کاشت مو چقدر است ؟

این دوره در سیستم های مختلفی برگزار می شود. شما می توانید این دوره را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و یا جمعی بگذرانید. هزینه دوره کاشت با توجه به انتخاب شما متفاوت است. برای اطلاع از هزینه دوره کاشت مو و ابرو در آدینا می توانید با خانم همتی در تماس باشید. قطعا اگر علاق و صبر زیادی در این کار داشته باشید خیلی زود وارد بازار کار می شوید و تمام هزینه هایی که کردید باز می گردد.

مدت زمان دوره کاشت جقدر است؟

این دوره بسته به انتخاب شما بین 5 تا 10 جلسه متغیر است. سطح دوره ها با هم متفاوت است. شما با توجه به پیش زمینه کاری و علمی باید دوره مناسب را انتخاب کنید. در پایان دوره امکان دارد یک یا دو جلسه تکمیلی برای هنرجویان برگزار شود. در این جلسات به تمام نکات و سوالات شما پاسخ می دهیم.

دروه کاشت مو محدودیت سنی دارد؟

این دوره برای افرادی که در رشته تجربی درس خواندند خیلی منسب است. ترجیحا بهتر از سن 18 سال تا 40 سال برای گذراندن این دوره اقدام کنید. البته برای افراد با سن پایین این دوره می تواند خیلی خوب باشد. چون می توانند از سن کم جذب بازار کار در زمینه زیبایی شوند و درآمد بالایی برای خود به دست بیاورند.

محل برگزاری دوره کجاست؟

دروه های آموزشی را به صورت تئوری و عملی برگزار می کنیم. شما می توانید دوره تئوری را از هرجای دنیا بگذرانید و به صورت انلاین با خانم همتی در تماس باشید. برای گزراندن دوره عملی هم باید به ادینا در تهران مراجعه کنید تا به صورت حضوری در اتاق جراحی حضور داشته باشید. برای اطلاعات کامل در رابطه با دوره می توانید با خانم همتی در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید