کاشت ابرو

چگونه با کاشت ابروی طبیعی ابروهای خود را پر پشت کنیم؟

روش های رشد و کاشت ابروی طبیعی :

در این مطلب می خواهیم توضیحاتی درباره روش های کاشت ابروی طبیعی که در مجموعه تخصصی آدینا به کار میرود را در اختیار کسانی که قصد کاشت ابرو را دارند قرار دهیم.تا با بهترین انتخاب از ابرو های زیبایی برخوردار شوند.قبل از اینکه برای کاشت ابرو اقدام کنید پیشنهاد می کنیم روش های زیر را برای رشد ابرو امتحان کنید.شاید نیازی به کاشت ابرو نداشته باشید.روشهای زیر با استفاده از روش های سنتی و طبیعی رشد مو و ابرو می باشد.با استفاده از عصاره ها و روغن های طبیعی می توانید ابروهای پر پشتی داشته باشید.پس حتما قبل از کاشت این روش ها را امتحان کنید.خانم مرجان همتی این روش های طبیعی را تایید کرده و در انتها شما را با روش کاشت ابروی طبیعی آشنا می کند. برای مشاوره زیبایی رایگان می توانید از طریق چت آنلاین سایت با خانم همتی در تماس باشید. ایشان به عنوان بهترین مشاور زیبایی راهنمایی خوبی به شما می کند.

کاشت ابروی طبیعیداشتن ابروهای پر پشت و طبیعی

ابروهای ضخیم و پر پشت این روزها رایج هستند، اما یک شبه ایجاد نمی شوند. اگر مدت زیادی است که ابروهای خود را مرتب می کنید، احتمالاً کار زیادی با آن ندارید. یک خبر خوب وجود دارد: ابروهای شما می تواند به سرعت رشد کند! با کمی حوصله، محصولات مناسب و کمی تلاش می توانید فولیکول های موی خود را تحریک کرده و ابروهای خود را به سرعت رشد دهید. برای بهترین نتایج، می‌توانید بیش از چندین روش را در یک زمان استفاده کنید.اما توجه داشته باشید در تمام مراحل باید حوصله اشته باشید و عجله نکنید.

یک شبه ابروهای خود را پر پشت کنید

روغن یا عصاره ای را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. برای سرعت بخشیدن به رشد ابروهای خود،باید قبل از خواب ابرو را مرطوب کنید. محصولات زیادی وجود دارند که می توانند به این اهداف دست یابند، که احتمالاً برخی از آنها را قبلاً در خانه دارید.برخی از گزینه های عالی عبارتند از:

روغن کرچک –

روغن کرچک حاوی پروتئین هایی است که رشد را تشویق می کند، اما ممکن است پوست را تحریک کند.برای همین باید مراقب حساسیت پوستی خود باشید.

روغن زیتون یا روغن نارگیل –

هر یک از این روغن ها برای تشویق رشد، رطوبت را می پوشانند. آنها طبیعی و ارزان هستند.میزان حساسیت زایی این روغن خیلی کم است.زیاد گزارش نشده که فردی به این روغن ها حساسیت داشته باشد.

ژله ابرو –

ژله ابرو به آب بندی رطوبت کمک می کند. اگر پوست چرب یا مستعد آکنه دارید یا ممکن است جوش بزنید، از استفاده از ژل ابرو خودداری کنید.

سرم رشد ابرو –

سرم‌های رشد حاوی ویتامین‌ها و پپتیدها برای تشویق رشد هستند. اینها بسیار خوب کار می کنند، اما می تواند از 2 تا 5 میلیون برای هر بطری قیمت داشته باشد.البته باید میزان حساسیت پوست به این مواد آزمایش شوند.

نکاتی که قبل از استفاده از روغن ها باید بدانید.

آزمایش قبل از استفاده را انجام دهید. قبل از اینکه محصولی را روی ابروهای خود بکشید و بخوابید، توصیه می شود محصول را روی ناحیه ای از پوست که کمتر قابل مشاهده است آزمایش کنید. مقداری از محصول را در پشت مچ دست یا کنار گردن خود قرار دهید. 4-6 ساعت صبر کنید. بررسی کنید که آیا قرمزی، تحریک پوستی وجود دارد یا خیر. در صورت وجود، استفاده از این محصول را متوقف کنید.برای جلوگیری از سردرگمی، بهتر است هر محصول را یکی یکی تست کنید.سرم رشد، روغن کرچک و ژل ابرو بیشتر از روغن یا روغن نارگیل باعث تحریک پوست می شوند، اما ممکن است به هر یک از آنها واکنش آلرژیک داشته باشید.

کاشت ابروی طبیعیمراحل استفاده از محصولات تقویت مو و ابرو

قبل از خواب صورت خود را بشویید. در شب پوست خود را تمیز کنید و به ناحیه اطراف ابروهای خود توجه بیشتری داشته باشید. صورت خود را با آب خنک بشویید، مطمئن شوید که تمام پاک کننده صورت پاک شده است.استفاده از هر پاک کننده صورت که به طور معمول استفاده می کنید خوب عمل می کند.
فراموش نکنید که پوست خود را چند بار در هفته پس از شستن آن لایه برداری کنید.

محصول را روی ابروهای خود بمالید. اگر از سرم رشد استفاده می کنید، از گوش پاک کن یا پد ارائه شده برای اعمال این سرم روی ابروهای خود استفاده کنید. اگر از هر محصول دیگری (روغن کرچک، روغن نارگیل، روغن زیتون یا ژله ابرو) استفاده می کنید،به اندازه سکه را در انگشتان خود حرکت دهید تا گرم شود، سپس با انگشتان خود به ابروهای خود بمالید.
ماساژ به تحریک رشد مو کمک می کند، بنابراین یک یا 2 دقیقه را صرف مالیدن محصول کنید.
اگر نمی خواهید از دستان خود استفاده کنید، می توانید به جای آن از یک چوب سر پنبه ای برای استفاده از محصول استفاده کنید.
از ورود محصول به چشم خودداری کنید. اگر آن را وارد چشمان خود کردید، آنها را با آب بشویید.

صبح دوباره صورت خود را بشویید. وقتی از خواب بیدار شدید، صورت خود را کاملا تمیز کنید. حتما محصول را با دقت از روی ابروهای خود بشویید. ابروها و بقیه صورت را با آب خنک بشویید.

حتما این نکات در دوره درمان انجام دهید.

اصلاح ابروهای خود را حداقل به مدت 12 هفته متوقف کنید. رشد کامل ابروهای شما ممکن است تا یک سال طول بکشد، اما چند ماه اول سخت ترین قسمت آن است. متعهد شوید که ابروهای خود را به مدت 12 هفته دست نزنید. در این مدت از کندن، اپیلاسیون، نخ کشیدن یا هر گونه آرایش ابروهای خود اجتناب کنید.
از مداد یا پودر ابرو برای پر کردن لکه های ابرو در حین رشد استفاده نکنید.
کانسیلر را در اطراف ابروهای خود بمالید اما به ابرو ها برخوردی نکند.

هر روز ابروهای خود را با یک برس خیلی نرم شانه کنید. شانه زدن ابروها به تحریک رشد کمک می کند. یک برس نرم را از فروشگاه لوازم آرایشی محلی خود خریداری کنید و از آن برای شانه زدن به آرامی ابروهای خود استفاده کنید. این همچنین به شما کمک می کند تا ابروهای خود را مدیریت کنید، اگر آنها به هم ریخته شده.می توانید از یک مسواک نرم استفاده کنید.

هفته ای 3 بار ناحیه ابروی خود را لایه برداری کنید. لایه برداری ناحیه ابرو نیز فولیکول ها را تحریک کرده و رشد را تشویق می کند. یک اسکراب صورت بخرید یا خودتان درست کنید. پس از پاکسازی، اسکراب انتخابی خود را روی ابروها و پوست اطراف آنها بمالید. آن را به صورت دایره ای حرکت دهید. محصول را کاملاً بشویید.
مطمئن شوید که محصول به طور کامل از روی ابروهای شما پاک شده است.
لایه برداری به طور طبیعی به رشد مو کمک می کند زیرا انسداد را از فولیکول ها از بین می برد و باعث سهولت رشد می شود. این می تواند به شما کمک کند تا ابروهای پرپشت تری داشته باشید.

غذاهایی که به رشد ابرو خیلی کمک می کند

غذاهایی بخورید که باعث رشد مو می شوند. غذاهایی که حاوی اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین E و A و اسید لاکتیک هستند، همگی برای رشد مو مفید هستند. سعی کنید غذاهای حاوی این ویتامین ها و اسیدها را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
ماهی سالمون، گردو، کلم بروکسل، اسفناج و کلم پیچ همگی دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند.
هویج، سیب زمینی شیرین، کلم پیچ و اسفناج همگی سرشار از ویتامین A هستند.
بادام، آووکادو، گوجه فرنگی، زیتون و کلم بروکلی همگی حاوی سطوح بالایی از ویتامین E هستند.

غذاهای غنی از بیوتین بخورید. ویتامین B به نام بیوتین برای کمک به رشد موهای شما عالی است. غذاهای سرشار از بیوتین بخورید و/یا مکمل های بیوتین را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. بزرگسالان باید سعی کنند 25-30 میکروگرم در روز مصرف کنند.[10] برخی از غذاهای سرشار از بیوتین عبارتند از:
تخم مرغ – 8 میکروگرم در هر تخم مرغ
ماست – 4 میکروگرم در هر 1 فنجان (240 میلی لیتر)
ماهی قزل آلا – 4-5 میکروگرم در هر 4 اونس (110 گرم)
بادام = 14 میکروگرم در هر 0.25 فنجان (59 میلی لیتر)

انجام ورزش های سبک برای رشد مو و ابرو

برای بهبود گردش خون روزانه ورزش کنید. ورزش روزانه باعث پمپاژ خون و افزایش گردش خون در بدن می شود که می تواند به رشد سریع موهای شما کمک کند. ورزش روزانه همچنین می تواند به توزیع روغن طبیعی موهای شما کمک کند، که می تواند موهای شما را سالم تر کند و رشد جدید را تشویق کند.

انواع روش های کاشت ابروی طبیعی

بسیار از شما حوصله ی استفاده از روش های بالا را ندارید.شاید هم روش های بالا را استفاده کردید و جواب دلخواه را نگرفتید.ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم که می توانید یک شبه ابروهای پرپشتی داشته باشید.تنها روش کاشت ابروهای طبیعی در مجموعه زیبایی آدینا در تهران است.روش های کاشت ابرو در این مجموعه به اندازه ای طبیعی است که کسی متوجه نمی شود.یک شبه سن شما به اندازه ای کاهش می یابد که شما توقع ندارید.دو تا از جدید ترین روش های کاشت ابرو در دنیا در آدینا انجام می شود.در ادامه به توضی در رابطه با این روش ها می پردازیم.برای مشاوره حتما با خانم همتی تماس بگیرید تا شما را دقیق راهنمایی کنند. از طریق چت آنلاین سایت با ایشان مستقیم در تماس باشید.

کاشت ابروی طبیعیکاشت ابرو به روش میکرو fut روش جراحی

در این تکنیک ریشه مو توسط یک نوار باریک از قسمت پشت سر برداشته می شود.که بصورت دانه دانه در ناحیه ابرو با سوزن های خیلی ظریف کاشته میشود.در حال حاضر این روش یکی از پر طرفدار ترین روش های کاشت ابرو طبیعی است.به این دلیل که در این روش از کاشت ابروی طبیعی هنگام برداشت مو از پشت سر مو کوتاه نمیشود و با موی بلند انجام میشود.نکته قابل توجه این کار این است که وقتی ساقه ی مو بلند باشد،در هنگام کاشت پزشک و تکنسین قادر به تشخیص خواب ساقه مو هستند،و میتوانند در جهت زاویه ی رشد موها عمل کاشت رو انجام میدهند.بنابراین این روش مناسب ترین گزینه ای است که اغلب انتخاب میکنند.بعد از تثبیت، این ابرو ها دائمی هستند. و شروع به رشد خواهندکرد.بعد از مدت زمانی که اعلام شده است میتوانید اقدام به رنگ کردن یااصلاح و حتی لیفت ابرو کنید.

کاشت ابروی طبیعیکاشت ابرو به روش میکرو(fue) میکروگرافت یا روش غیر جراحی:

اگر جراحی پشت سر و ایجاد بخیه برای شما دغدغه محسوب میشود روش میکرو گرافت یکی از روش های بدون جراحی و غیرتهاجمی است.که با دستگاه مو بصورت دانه ای از پشت سر ناحیه ی اهدا کننده خارج و در ناحیه ابرو با سوزن خیلی ظریف کاشت میشود.مراقبت های بعد از عمل این روش راحت تر است و هم برای آقایان و هم برای خانوم ها قابل انجام است.اما یکی از بزرگترین ایراداتی که به این روش وارد است و تا کنون مورد استقبال قرار نگرفته این است که،با توجه به این که هنگام برداشت مو باید موها کامل کوتاه شود. و امکان تشخیص خواب و جهت رشد مو وجود ندارد.همچنین مو ممکن است در جهت زاویه ی خواب کاشت نشود.به این دلیل این روش مورد استقبال زیاد قرار نگرفته و افراد بسیار کمی راضی به انجام کاشت ابرو با زاویه ی خواب نامناسب هستند.

کلام آخر

روش های کاشت ابرو امروزه یک روش سریع و طبیعی برای تمامی افراد است.این روش ها جایگزین روش های سنتی و منسوخ کاشت ابرو شده و در وقت شما خیلی صرفه جویی می شود.مدت زمان این عمل خیلی کوتاه است و تراکم زیادی دارد.البته باید حتما با مشاور آدینا صحبت کنید تا بهرین متد برای شما استفاده شود.پس اگر قصد دارید یک شبه ابروی پر پشت داشته باشید و سن شما به شدت کاهش پیدا کند با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید